Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Mastercard predstavuje v USA základ pre budúcnosť obchodovania – globálnou digitálnou platobnou službou Masterpass.

Vylepšené riešenie umožňuje, aby sa spotrebitelia nemuseli v platobnom procese zaujímať o viac ako svoju dôveryhodnú banku, ktorá im zaistí rýchle, jednoduché a zabezpečené digitálne platby prostredníctvom rôznych zariadení a kanálov. Nakupovať budú môcť kdekoľvek a kedykoľvek – online, v aplikácii a teraz aj v obchodoch, kde je možné platiť bezkontaktne.

Masterpass zjednodušuje každodenné platby

Masterpass zjednodušuje proces platenia u širokého spektra obchodníkov, od nákupu lístkov na vlak do práce až po rozdelenie útraty za stôl v reštaurácii alebo nákup potravín pomocou mobilného telefónu.

Zavádzanie rozšírených riešení Masterpass vydavateľmi kariet v USA sa začne koncom tohto mesiaca. Do konca roka 2016 budú zahrnuté ďalšie trhy v Európe a región Blízkeho východu/Afriky. Postupné zavádzanie tejto služby v Severnej Amerike, Európe, Latinskej Amerike a Karibiku, na Blízkom východe a v Afrike, Ázii a Tichomorí bude pokračovať až do roku 2017.

Masterpass je v súčasnej dobe dostupný u stoviek tisícov online obchodníkov či v aplikáciách. Odteraz budú mať spotrebitelia možnosť využívať Masterpass vo viac ako 5 miliónoch obchodných miest v 77 krajinách sveta, kde prijímajú bezkontaktné platby. V USA bude služba najskôr dostupná pre majiteľov zariadení s OS Android.

Masterpass na slovenskom trhu

Na Slovensku bola služba Masterpass predstavená v decembri 2015. Prví obchodníci na Slovensku, u ktorých je možné túto službu využiť, sú obchodníci, ktorým akceptáciu platobných kariet pre internetové platby zabezpečuje ČSOB.

Premena identity značky

Digitalizácia obchodných procesov a zvýšená konektivita spotrebiteľov sú hnacou silou digitálnej transformácie, ktorá bude poskytovať bezproblémové platobné možnosti. V súvislosti s touto transformáciou zavádza Mastercard zmenu identity svojej značky – zjednodušená, zmodernizovaná a optimalizovaná podoba pre čoraz viac sa digitalizujúci svet. Identita značky začína s novým logom a odohráva sa v holistickom dizajne, ktoré prinesie pokrokový, sofistikovaný a inkluzívny výraz značky na všetkých kontaktných miestach po svete.

„Mastercard je jednou z tých jedinečných značiek, ktoré sú okamžite rozpoznateľné po celom svete,“ povedal Raja Rajamannar, riaditeľ marketingu a komunikácie, Mastercard. A dodal: „Aby sme uspeli v tomto novom digitálnom svete, kde ide biznis vpred rýchlejšie ako kedykoľvek predtým, chceme modernizovať a pozdvihnúť značku do takého dizajnu, ktorý je jednoduchý a elegantný, stále ale nesporne Mastercard.“

Upravená identita značky, vrátane najkomplexnejšieho dizajnu značky, ktorý bol kedy predstavený globálne v rámci Mastercard, bude súčasťou všetkých produktov a komunikácie Mastercard, počnúc Masterpass na konci tohto mesiaca a Mastercard na jeseň.

 

Značky: