Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Mastercard, jednotka v inteligentných, pohodlných a bezpečných platbách, ocenila výnimočné projekty roku 2016 v oblasti platobných kariet.

Slávnostné odovzdanie cien bolo vyvrcholením konferencie Mastercard Day, ktorá sa konala 12. januára 2017. Zástupcovia najúspešnejších bánk si odniesli celkovo sedem trofejí.

„Aj rok 2016 priniesol rad zaujímavých inovácií, na ktorých sa naša spoločnosť aktívne podieľala. Tešíme sa na tento rok a ďalšie výzvy, ktoré nás v oblasti platenia na Slovensku čakajú,“ povedal Miroslav Lukeš, generálny riaditeľ pre Slovensko, Rakúsko a Českú republiku.  „Vďaka našim klientom zostáva Slovensko aj Mastercard na špičke inovácii a rozvoja kaiet, ktorý zjednodušuje zákazníkom život vďaka pohodlným a bezpečným platbám,“ doplnil Lukeš.

V priebehu večera boli odovzdané ceny v týchto kategóriách:

OcenenieSpoločnosťOdôvodnenie
Issuer 2016Slovenská sporiteľňaNajväčší absolútny nárast transakcií vydávaných kariet
Acquirer 2016TatrabankaNajväčší absolútny nárast objemu transakcií prijímaných kariet na platobných termináloch
Product 2016VÚB bankaMastercard World Magnifica – najväčší nárast objemu transakcií za jednotlivý produkt
Most Effective Marketing Campain 2016VÚB bankaKampaň  Priceless Specials
Innovations 2016ČSOBImplementácia a ostrá prevádzka technológie Masterpass
Advisors Special Mention 2016Slovenská sporiteľňaVyužitie Mastercard Advisors k rastu debetného portfólia
Special Mention 2016UniCredit BankNajvyšší percentuálny nárast objemu a počtu transakcií vydávaných kariet

 Ocenenie Issuer 2016 získala Slovenská sporiteľňa za najväčší medziročný nárast transakcií u obchodníkov za uplynulý rok. Ide nielen o transakcie kartou cez platobné terminály, ale aj cez e-shopy a platobné kiosky. Vydavateľ (issuer) je banka alebo iná finančná inštitúcia, ktorá vydáva kartu držiteľovi.

Najlepším produktom roka Product 2016 je karta VÚB banky Mastercard World Magnifica, ktorá je najúspešnejšou kartou pre afluentný trh na Slovensku.

Cenu Acquirer 2016 získala Tatrabanka za najväčší absolútny nárast objemu transakcií u obchodníkov za rok 2016, a to nie len platobnou kartou cez terminály, ale aj pomocou platobných kioskov alebo internetových obchodov. Ocenenie získala ako najúspešnejšia banka, ktorá spravuje sieť platobných terminálov a internetových obchodníkov a pomocou globálnej siete Mastercard zabezpečuje zúčtovanie kartových transakcií.

Za najúspešnejšiu marketingovú kampaň roka Most Effective Marketing Campaign 2016 bola vyhlásená kampaň Priceless Specials VÚB banky. Priceless Specials je vernostný program spoločnosti Mastercard, ktorý ako prvý svojho druhu vracia peniaze za platby u vybraných obchodníkov na účet klienta.

Cena Innovations 2016 bola udelená ČSOB banke za implementáciu a ostrú prevádzku MasterPass. Globálna platobná služba MasterPass je certifikovaná digitálna peňaženka, ktorá umožňuje klientom jednoduchým kliknutím, bez prepisovania údajov o karte, realizovať platby na internete.

Ocenenie Advisors Special Mention 2016 získala Slovenská sporiteľňa za využitie Mastercard Advisors k rastu debetného portfólia.

Cenu Special Mention 2016 získala UniCredit Bank za najvyšší percentuálny nárast objemu a počtu transakcií.

Značky: