Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Partnerstvo medzi spoločnosťou Mastercard a Ligou majstrov UEFA bolo predlžené na obdobie 2018 až 2021. Pokračuje tak spojenie slávnej futbalovej súťaže s poprednou svetovou platobnou a technologickou spoločnosťou, ktorého história sa začala písať už v roku 1994. Novo podpísaná zmluva rovnako zahŕňa sponzorské práva na Superpohár UEFA v rokoch 2018, 2019 a 2020.

Sme hrdí na to, že sme mohli predĺžiť našu dlhodobú sponzorskú zmluvu s Ligou majstrov UEFA. Športové udalosti tohto kalibru sú pre nás vynikajúcou príležitosťou, ako fanúšikov po celom svete spojiť s ich vášňami. Budeme aj naďalej vytvárať inovatívne obchodné príležitosti pre našich partnerov. V roku, keď slávime 24 rokov v role oficiálneho sponzora, sa tešíme na nové neoceniteľné zážitky, ktoré tohtoročné finále Ligy majstrov UEFA v Kyjeve nepochybne prinesie. A všetci sa môžu tešiť na ‚niečo na nezaplatenie‘ najmenej ešte ďalšie tri roky,“ uviedol prezident Mastercard pre Európu Javier Pérez.

V tomto ročníku Ligy majstrov UEFA vybehnú na futbalové trávniky hráči viac než 70 rôznych národností a pri tejto príležitosti spoločnosť Mastercard spojila svoje sily s najslávnejším futbalistom sveta Pelém. Chce tým vzdať hold sile futbalu, jeho schopnosti spájať ľudí a osláviť okamihy, ktoré v dejinách najvýznamnejšej futbalovej klubovej súťaže na svete začali niečo neoceniteľné.

Spoločnosť Mastercard uviedla krátky film 22 Languages (22 jazykov), ktorý je najnovším príspevkom ku kampani #StartSomethingPriceless (Začnite s niečím na nezaplatenie), ktorej cieľom je podnecovať v ľuďoch túžbu venovať sa naplno svojim vášňam a premieňať obyčajné okamihy v úžasné momenty. Vo filme vystupujú dve jedenástky futbalových fanúšikov z rôznych kútov sveta, ktorí hrajú zápas o jedenásť vstupeniek na zápasy Ligy majstrov UEFA. Po návrate do šatní však hráči zažijú niečo neoceniteľné – trofej pre víťaza Ligy majstrov si môžu poťažkať v spoločnosti Pelého.

Dodnes si pamätám na zásadnú radu, ktorú mi dal môj otec, keď som bol ešte veľmi mladý. Povedal: ‚Bude z teba veľmi dobrý futbalista, ale hlavne musíš mať dobrý charakter a byť dobrým človekom.‘ Jeho slová mám neustále na pamäti,“ zveril sa Pelé, ktorý za svoju futbalovú kariéru vsietil 1283 gólov vo vrcholových súťažiach. „Aj keď všetci radi súťažíme, čo je športu vlastné, omnoho dôležitejšie ale je, ako sa správame ako ľudia na ihrisku aj mimo neho. Futbal má úžasnú moc zjednocovať a nasledujúce okamihy Ligy majstrov UEFA skutočne vystihujú ducha kampane #StartSomethingPriceless.“

Spoločnosť Mastercard vrcholovú európsku klubovú futbalovú súťaž podporuje už viac ako dvadsať rokov a po celú tú dobu prináša futbalovým fanúšikom po celom svete neoceniteľné zážitky. Mastercard bude aj naďalej ponúkať deťom z celého sveta možnosť stať sa hráčskym maskotom a získať tak životnú príležitosť vyjsť pred výkopom zápasu Ligy majstrov UEFA na ihrisko po boku niektorej z najväčších hviezd tohto športu.

Značky: