Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Od príchodu mBank v roku 2007 na slovenský trh sa jej produkty pravidelne umiestňujú na najvyšších priečkach v rôznych súťažiach. Najnovšie sa hrdí až siedmimi oceneniami v súťaži Zlatá minca 2017. Tento rok získala prvé miesto v kategórii Debetné karty. mBank si odniesla ešte ďalšie cenné kovy za mKonto, mSporenie, mKonto Biznis, Mobilnú aplikáciu mBank 3.0 či Prvú mPôžičku Plus bez úroku. Porotu uchvátili tiež mFondy.

Objavom roka 2017 na finančnom trhu sa podľa prestížneho ocenenia Zlatá minca stali mFondy. Do mFondov môžu klienti investovať odkiaľkoľvek, kde majú prístup na internet, pričom minimálna investícia predstavuje len 15 eur. Sú zaujímavou alternatívou pre bežného investora a majú potenciál vyššieho výnosu ako je miera inflácie, čiže reálneho zhodnotenia peňazí. Patrí medzi ne napríklad široký výber investičných stratégií, či profesionálna správa fondu. mBank aktuálne ponúka možnosť investovať do viac ako 20 fondov od rôznych správcovských spoločností.

Po oceneniach kreditných kariet v ročníkoch 2009, 2010 a 2012, tento rok opäť zvíťazila mBank v kategórii debetných kariet. Zlatá mKarta od mBank si po minuloročnom úspechu aj teraz v silnej konkurencii obhájila svoje prvenstvo.

Druhé miesto v súťaži Zlatá minca získali hneď dva produkty a to mKonto a mSporenie. Bežný účet mKonto si dlhoročne udržuje popularitu najmä vďaka jednoduchosti, neustálej dostupnosti a nulovému poplatku. Klienti majú zadarmo zriadenie a vedenie účtu s množstvom ďalších služieb, ako je napríklad bezplatný výber z bankomatu vyšší ako 70 eur kdekoľvek na svete. Striebornú medailu si obhájil špeciálny sporiaci účet mSporenie určený na pravidelné sporenie pri platení kartou.

Ďalším úspechom mBank je tretie miesto pre produkty mKonto Biznis, nadčasovú a revolučnú Mobilnú aplikáciu mBank 3.0 a Prvú mPôžičku Plus bez úroku, pri ktorej klienti môžu čerpať úver od 350 do 1 500 eur.

„Sedem ocenení v súťaži Zlatá minca je dôkazom toho, že aj internetová banka sa môže porovnávať so službami väčších bánk a že Slováci sú revoluční a držia krok s modernou dobou. Našu ponuku chceme neustále zlepšovať a našim cieľom bude získané ocenenia obhájiť aj do ďalších rokov,“ uviedol Robert Chrištof, vedúci organizačnej zložky mBank na Slovensku.

Súťaž finančných produktov Zlatá minca sa na Slovensku vyhlasuje od roku 2005. Jej cieľom je zorientovať verejnosť v ponuke produktov bánk, poisťovní a ďalších finančných subjektov na trhu. O poradí v jednotlivých kategóriách rozhoduje porota, ktorú tvoria ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, spravodajských agentúr, ekonomických serverov, finančných poradcov, profesijných asociácií a spoločností realizujúcich prieskum trhu.

Komentáre sú uzavreté