Zmena sa týka aplikácie pre Android a iOS.

Zdá sa, že si budeme musieť zvyknúť na viac reklamy v našich životoch. S reklamou aktuálne experimentujú prakticky všetky svetové streamovacie služby, ako je Netflix, HBO Max a Disney+ a takisto aj Apple, ktorý chce začať zobrazovať viac reklamy vo svojich systémových aplikáciách. A najnovšie pridal do kotla aj Microsoft.

Ten začal zobrazovať viac reklamy v mobilnej aplikácii Outlook pre Android a iOS. Reklama sa zobrazuje iba používateľom, ktorí nemajú predplatné Office 365, pričom najnovšie sa zobrazuje aj v jednostránkovom zobrazení emailov. Microsoft zobrazoval reklamu aj doteraz, avšak iba v dvojstránkovom režime na obrazovke s nepodstatnými emailmi (Iné).

Microsoft oficiálne potvrdil túto zmenu pre portál The Verge, pričom odporúča používateľom bez predplatného Office 365, aby si aktivovali dvojstránkový režim (Prioritné, Iné) zobrazenia emailov – takýmto spôsobom sa im reklama nebude zobrazovať medzi primárnymi emailmi (Prioritné), ale iba medzi tými nepodstatnými (Iné).

Alternatívne si môžete predplatiť Office 365 alebo prejsť na iného emailového klienta. Dobrú skúsenosť máme s aplikáciami Spark (Android, iOS) a Edison Mail (Android, iOS).

Zdroj: The Verge

Prečítajte si aj: