Mobilná aplikácia VÚB Mobil Banking prichádza s ďalšími vylepšeniami, ktoré prácu s ňou uľahčujú, rozširujú jej funkcionalitu a ponúkajú možnosti prispôsobiť sa požiadavkám užívateľa. Väčšina vylepšení vzišla práve z pripomienok jej užívateľov, vďaka čomu je aplikácia ešte intuitívnejšia. Medzi nové funkcie patrí predovšetkým zobrazenie všetkých autorizácií na inkaso viazaných k bežnému účtu či zmeny kontaktných údajov.

Záujem o modernú a pohodlnú formu spravovania financií cez mobilnú aplikáciu z roka na rok rastie a VÚB prichádza s ďalším balíkom rozšírenia a vylepšenia jej funkcionality. Jednou z viditeľných zmien bude možnosť pridať si fotografiu do osobného profilu, ale predovšetkým zmeny kontaktných údajov priamo v aplikácii. Ďalšou z užitočných noviniek bude prehľad všetkých povolení na inkaso k bežnému účtu. Okrem detailu inkasa, ktoré má klient dostupné aj v Internet bankingu, bude možné v mobilnej aplikácii inkaso zrušiť. 

Zákazníci určujú a budú určovať aké vylepšenia do aplikácie pribudnú

Vo VÚB sa budeme zameriavať na postupnú aplikáciu požiadaviek od klientov, pretože si uvedomujeme, že to je správna cesta, ako spraviť z aplikácie VÚB Mobil Banking ideálny nástroj na správu financií. Nechceme zavádzať špecifické funkcie, ktoré v konečnom dôsledku oslovia len veľmi malé percento používateľov, my ideme opačnou cestou. Chceme, aby v aplikácii boli všetky užitočné nástroje, ktoré zákazníci najčastejšie používajú, počúvame a sledujeme ich požiadavky a postupne ich do aplikácie pridávame”, uviedla Natália Krištínová, riaditeľka pre mobilné bankovníctvo VÚB.

Praktická úprava, na ktorú upozorňovalo viacero klientov, nastane v zobrazovaní IBAN čísla účtov. Pre lepšiu prehľadnosť a možnosť kontroly budú čísla delené po štyroch. Rovnako potvrdenie o zadanej platbe si teraz bude možné poslať priamo po uskutočnení platby, ako si to používatelia želali. A klienti, ktorí majú vo VÚB banke viacero účtov, si budú môcť označiť ktorýkoľvek z účtov ako obľúbený. Účet tak bude vždy na prvom mieste v zozname účtov všade v aplikácii aj Internet bankingu, pretože nastavenie obľúbeného účtu sa synchronizuje.

Veľkou výhodou v lete počas obdobia dovoleniek a prázdnin je tiež možnosť vyriešiť svoje cestovné poistenie priamo cez Mobil banking VÚB, pričom možno poistiť seba aj kohokoľvek ďalšieho (najviac päť osôb). Vybrať si možno jednorazové poistenie na konkrétny počet dní aj cestovné poistenie na dobu neurčitú.

Ďalšie vylepšenia na prianie používateľov

Od polovice júna budú môcť navyše používatelia aplikácie priamo rozhodovať o tom, ktorá funkcionalita sa dostane do najbližšej aktualizácie v septembri. Na výber dostanú z troch možností, tá o ktorú bude najvyšší záujem, tá sa aj zrealizuje. Dvaja z hlasujúcich majú možnosť vyhrať iPhone a Android telefón, keďže aplikácia je dostupná pre mobilné telefóny s operačným systémom Android aj iOS. Pôjde o prvú formu takejto spolupráce s používateľmi, avšak do budúcnosti sa stane štandardnou.

Klienti Magnifica dostanú vlastný design aplikácie

V aplikácii pribudne zopár jedinečných noviniek, ktoré budú osobitne určené iba pre klientov Magnifica. Prvou z nich bude dizajn: klienti Magnifica budú mať po novom VÚB Mobil Banking aplikáciu v elegantnej modrej farbe a s nápisom Magnifica. V sekcii Magnifica pribudnú informácie o osobnom bankárovi aj s jeho fotografiou, pričom si s ním bude možné priamo v aplikácii naplánovať osobnú schôdzku, či v prípade potreby, ako je napríklad zmena bydliska, požiadať o zmenu osobného bankára. V Magnifica sekcii sú novinkou aj samostatne zobrazené výhody Magnifica.

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.