Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V treťom štvrťroku 2015 mala  vo všeobecnosti najsledovanejšiu reklamu Slovenská sporiteľňa. Najúspešnejšou jednotlivou kampaňou bola reklama Poštovej banky na prenos úveru a lepšiu splátku.

„Komunikačná aktivita bánk sa v  3. štvrťroku oproti rovnakému sledovanému obdobiu minulého roka mierne znížila,“ hovorí Július Filo, Sector Leader, Financial and Technology Services, GfK Slovakia. „Celkovo bolo v tomto období nasadených vo vysielaní 24 kampaní od 12 bánk.“

Počas 3. kvartálu bola, tak ako aj v predchádzajúcich štvrťrokoch, najviac viditeľná reklama Slovenskej sporiteľne. Na nejakú reklamu Slovenskej sporiteľne si spomenulo 47 percent obyvateľstva. Vyše jedna tretina (35 percent) ľudí si ešte spomenulo na reklamu VÚB banky.

Z celkového pohľadu sa najúspešnejšou kampaňou 3. štvrťroka 2015 stala kampaň Poštovej banky na lepšie splátky, ktorú ľudia výborne priradili ku značke banky, výborne komunikovala benefity propagovaného produktu  a mala aj vysokú podporenú znalosť.

Spoločnosť GfK už od roku 2006 pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb v prieskume GfK Banking ATS Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk na slovenskom trhu. .

Značky: