Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) privítala v uplynulých dňoch zástupcov Magistrátu hlavného mesta. Cieľom stretnutia bola diskusia a odovzdanie skúseností v oblasti komunikácie s klientmi pre zavedenie služieb infocentra bratislavského magistrátu.

Korektné vzťahy medzi bývalým a súčasným vedením NASES sú dôkazom stretnutia zástupcov oboch organizácii. Zástupcovia bratislavského magistrátu spolu s Lukášom Sojkom, bývalým generálnym riaditeľom NASES, boli hosťami Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby, kde si pozreli úspešne zavedený model Ústredného kontaktného centra. Počas svojej návštevy získali informácie o fungovaní Ústredného kontaktného centra i jeho samotnej prevádzke, odpovede na svoje otázky a na praktickej ukážke zistili, ako prebieha celý proces poradenstva klientovi, teda od nahlásenia až po samotné vyriešenie požiadavky.

Ústredné kontaktné centrum NASES aktuálne obsluhuje 17 zamestnancov a jeho nosnou náplňou je pomoc a podpora občanom a podnikateľom pri využívaní elektronických schránok i samotného portálu slovensko.sk.

Verím, že stretnutie bolo pre pracovníkov bratislavského magistrátu prínosné a som rád, že sme mohli byť bývalým kolegom nápomocní v ich cieli, rozbehnúť infocentrum na rovnakom princípe ako máme my,“ zhodnotil návštevu Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES.   

Pomocná ruka každému občanovi

Odborne vyškolení pracovníci kontaktného centra NASES pomáhajú používateľom elektronických schránok, pričom sú im k dispozícii telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 h. S cieľom byť k dispozícii aj užívateľom, ktorí majú možnosť poradiť sa až večer po práci, zaviedol NASES  predĺžené úradné hodiny, a to v stredu do 21:00h.

,,Teší ma, že sme magistrátu mohli odovzdať naše skúsenosti s prácou Ústredného kontaktného centra. Sú to roky trénovania ľudí, zlepšovania komunikácie, vyhodnocovania pozitívnych krokov a naopak zavedenie nápravy, ak sa nám niečo v praxi neosvedčí,“ povedal o marketingovom a komunikačnom modeli zavedenom pre Ústredné kontaktné centrum Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES a zároveň dodal: „Verím, že toto stretnutie prinieslo zástupcom magistrátu veľa informácií, podnetov a nápadov, ako aplikovať model úspešného kontaktného centra práve v Bratislave. Som rád, že sme i takto mohli prispieť k zlepšovaniu služieb pre občanov.“

80 0000 vyriešených požiadaviek v jednom roku

O vysokej profesionalite kontaktného centra NASES svedčí aj skutočnosť, že od 1. júla 2017 jeho pracovníci vybavili celkovo 181 931 požiadaviek od občanov, z toho takmer 80 tisíc bolo vybavených minulý rok. Od januára tohto roka vyriešilo kontaktné centrum v priemere 316 požiadaviek denne, pričom cieľom je čo najvyššia spokojnosť zákazníka.

Telefonická navigácia si zakaždým vyžaduje trpezlivých a kvalitne vyškolených zamestnancov, a to najmä pri starších, technicky menej zdatných používateľoch. Som rád, že sa nám dostáva množstvo pozitívnych reakcií, pretože používatelia touto cestou oceňujú zákaznícku starostlivosť, nie systém samotný. Verím, že keď NASES prejde projektami modernizácie portálu www.slovensko.sk, budeme dostávať rovnako pozitívnu reakciu aj za naše projekty a služby,“ dodal na záver Ďurica.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.