LG sa chce zameriavať hlavne na tri hlavné odvetvia – spotrebiče, robotické zariadenia a TV.

Je to prirodzené, pretože posledné roky sledujeme angažovanosť tejto firmy v segmentoch automatizovaných a inteligentných zariadení. Okrem inteligentných vysávačov, ktorým hovoríme robotické, má aj inteligentné chladničky. V mnohých smeroch unikátne na našom trhu. Firma, ktorá predstavila rad produktov Signature na prémiové produkty pôsobí aj inde. Aj v takom zariadení ako pre mnohých obyčajná klimatizácia LG inovuje. Tento rok si dalo záležať na týchto chladivých žrútoch energie

Videli sme už levitujúci reproduktor od LG aj super tenký TV, ktorý jednoducho treba vidieť. Inak tomu pravdepodobne neuveríte.

Vzostup autonómneho automobilového priemyslu nenecháva LG chladným. Chystajú svoju inteligenciu. Neskáču však do tejto vážnej veci bezhlavo a tak budú vyvíjať systémy s dôrazom na vodič – auto a auto – auto.

LG v rade Signature nešetrí na luxuse a kvalite. Chladnička s 29“ tabletom, cez ktorý môžete objednať potraviny, bude pre zámožnejších. Avšak ukazuje trend, ktorý tu nastupuje. Zatiaľ teda pre USA a UK. A pozor! Tentoraz už objednávame pomocou hlasových povelov. Ako situácia na trhu s novými produktmi ukazuje, hlasové povely sa stávajú čoraz silnejšou funkciou. Chladnička má otváranie dvierok na základe senzora v jej spodnej časti. Na takejto ukážke sme raz boli v Budapešti. Podľa demonštrácie tejto funkcie a finálneho otvorenia dvier rukou usudzujeme, že treba ešte niečo doladiť. 🙂

Oblasť TV je silne vnímaná používateľmi. Je to niečo, čo značka nesmie v žiadnom prípade vynechať. A podľa správ z Panasonicu sme videli, že konkurencia je silná.

Rok 2016 odštartoval spájanie mobilných výrobcov s výrobcami fotoaparátov. Dva-tri roky dozadu sa udomácnilo spájanie výrobcov smartfónov. Tento trend bude narastať aj pri TV. Nie že by sme v minulosti nevideli spoluprácu výrobcov TV a obrazových firiem na úrovni štandardov alebo produkčných štúdií. Rok 2017 sa očividne nesie v špecializovaných vlastnostiach a unikátnych prvkoch či spoluprácach. LG na svojich TV spolupracovala s firmou Technicolor.

Vytvárali spolu Advanced HDR technológiu. No a keď už sme spomínali ten zvuk, tak LG má integráciu špičkového systému Dolby Atmos. Počuli sme to v smartfónoch na dobrých slúchadlách, testovali sme v redakcii reproduktorovú zostavu od Samsungu a keď ju pridalo LG do svojej novej generácie TV, predpovedáme výborný zážitok. Podstatné však je, že aj poskytovatelia digitálneho obsahu ako Amazon, Netflix či Vudu budú podporovať tento segment.

Povedzme ale, že tou najhlavnejšou súčasťou predstavenia LG na CESe nie sú reproduktory. LG Signature 77/65W7, 77/65G7 a 65/55E7 má totiž televízory s profilom iba 2,57 mm hrubým. To je tak tenké, že si to bude problém čo i len predstaviť. Ďalej je tu tretia generácia Super UHD TV (modely SJ9500, SJ8500 a SJ8000) s nádherným obrazom. Displeje s technológiou Nano Cell sa skladajú z častíc veľkých 1 nm takže môžu poskytnúť absolútnu kvalitu obrazu. To pri uhlopriečke 55“ a vysokom rozlíšení bude poznať. Najmä v časoch, kedy 4K obsah postupne pribúda.

Prečítajte si:

Minúta po minúte: LG na CES 2017

Na článku spolupracovali Ondrej Macko a Roman Kadlec, Las Vegas.

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.