Prísna kontrola zdieľania hesiel má svoje ovocie.

Posmeľujú sa aj iné služby a to nielen v kontrole zdieľania hesiel a účtov ale aj zavádzaní predplatného s reklamami. Netflixu to podľa webu Variety prinieslo úspech a za Q1/2024 získala ďalších 9,33 mil. platiacich používateľov služby. K 1. marcu je to 269,6 milióna predplatiteľov celkovo.

Netflix v istých intervaloch vykonáva kontroly a zobrazuje informáciu o potrebe dodržiavania podmienok používania. Služba si od používateľov vyžiada zadanie kódu, ktorý príde na emailovú adresu použitú pri registrácii. Deje sa to pri sledovaní na mobilnom telefóne, vyššia reštrikcia je uplatňovaná aj pri TV. Tu z logiky veci, že ide o veľké zariadenia, ktoré by mali byť v jednej domácnosti. Ak nie sú, je to z pohľadu služby podozrivé.

Zdroj ďalej uvádza, že čísla predplatiteľov rástli v USA a Kanade a to o 2,53 milióna, v regióne EMEA o 2,92 milióna a v ázijsko-tichomorskom regióne to bolo o 2,16 mil. Netflixu sa dosahuje dosahovať 25 % prevádzkovú maržu.

Pozrite si náš rebríček filmov alebo seriálov na Netflixe. Počítať treba nielen so sprísňovaním dohľadu nad dodržiavaním podmienok ale aj so zdražovaním. To už ohlásila služby SkyShowtime, ďalšie buď už zvyšovanie cien za predplatné oznámili alebo sa chystajú. Aj to je dôvod, prečo sa službám darí s týmto typom „paušálu“. Je to pre mnohých šanca, ako udržať lepšiu cenu za službu. Na Slovensku zatiaľ Netflix na rozdiel od SkyShowtime neponúka predplatné s reklamami.

Zdroj: Variety

Prečítajte si aj:

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.