Reklama na nový iPad Pro vyvolala kontroverziu. Takto si Apple predstavuje ich produkt?

Tim Cook na svojom Twitteri zverejnil príspevok, v ktorom upozorňuje na svoj nový tablet v najvyššej sérii. Kedysi sa hovorilo, že aj zlá reklama je reklama. Toto tvrdenie je už prekonané a firmy by mali byť opatrnejšie v tom, ako propagujú svoje produkty. My sme v reklame videli ničenie hodnoty a vecí. Čo v nej vidíte vy? Magazín Ad Age si všimol, že herec Hugh Grant na Twitteri napísal, že „reklama ukazuje zničenie ľudskej skúsenosti vďaka Silicon Valley.“

Nové iPady prinášajú mierne vylepšenia, vlakovou loďou má byť Apple iPad Pro. Informácie o novinkách sme priniesli v tomto článku. Rozumieme myšlienke, že ide o výkonné zariadenie, ktoré prináša široké možnosti. Najmä tým, ktorí ho vedia ovládať a využijú potenciál naplno. Ostatní používatelia zrejme siahnu po modeli Air.

Aj keď chcel Apple poukázať na to, aký tenký je model Pro, ničiť všetko ostatné nedáva zmysel. V čom sa mnohí budú sporiť, je ako vzniklo finálne video. Či išlo o skutočný lis alebo o umelú formu animácií na základe skutočnej predlohy. Na niektorých snímkach je vidieť, že ide o animácie. Posúďte sami a zhodnoťte, či vás táto forma reklamy zaujme natoľko, aby ste si kúpili nový tablet od Applu.

Zdroj: Tim Cook

Prečítajte si aj:

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.