O2 nie je iba firmou, ktorá dlhodobo podporuje startupy, ale ich aj aktívne využíva.
Oddnes majú zákazníci možnosť využívať na značkových O2 predajniach aplikáciu Staffino, ktorá slúži na hodnotenie služieb. Zároveň začne O2 v týchto dňoch využívať aj systém NiceReply na hodnotenie kvality e-mailovej komunikácie. Staffino na značkových predajniach je zatiaľ v pilotnej fáze a ak sa osvedčí, O2 ho plánuje zaviesť na celú svoju sieť predajní.
Ako funguje hodnotenie cez Staffino?
- Stiahnite si na mobil aplikáciu Staffino alebo si kliknite na staffino.sk/O2 a vyberte si O2 predajňu, ktorú ste navštívili
- Zvoľte si, čo chcete hodnotiť – spokojnosť s predajňou, produkt či službu, alebo predajcu.
- Vyjadrite svoj názor – poďakovanie, alebo návrhy na zlepšenie.
NiceReply je etablovaný startup z dielne WebSupport, ktorý efektívne analyzuje spätnú väzbu prostredníctvom e-mailovej komunikácie. K podpisom v našej emailovej komunikácii je pridaná výzva na ohodnotenie danej odpovede:
Pri hodnotení sa zákazník nemusí obmedzovať len na emotikony spokojnosti, ale môže pridať aj širšiu poznámku. Na našej strane tak vieme vyhodnotiť úspešnosť jednotlivých odpovedí. Tento nástroj používame už mesiac a ohodnotených bolo viac ako 111 odpovedí.