Redizajn pridáva do výsledkov vyhľadávania nové prvky.
Google testuje opäť novú možnosť, ako zobraziť výsledky vyhľadávania v obchode Play. Doteraz mali používatelia k dispozícii iba základne informácie o aplikácii či hre, ktorú vyhľadávali. Najnovší redizajn však počíta aj so zobrazením náhľadov z aplikácie či informáciou o vhodnosti aplikácie pre jednotlivé vekové skupiny. Nechýbajú však ani doplňujúce informácie v podobe počtu recenzií a počtu stiahnutí.
Menšou nevýhodou nového dizajnu, ktorý je zatiaľ iba v testovacej fáze, je zobrazenie menšieho počtu výsledkov vyhľadávania na obrazovke. Bez nutnosti posúvania sa nižšie sa v novom dizajne zobrazí iba 3,5 výsledku, namiesto pôvodných sedem výsledkov.
V prípade, že sa nový dizajn stretne s pozitívnym ohlasom používateľov, tak ho spoločnosť zrejme v najbližších týždňoch uvoľní pre všetkých používateľov. Nový dizajn predsa len pôsobí oveľa vzdušnejšie a poskytuje viac dôležitých informácií, ktoré môžu používatelia chcieť vedieť ešte pred stiahnutím.
Zdroj: PhoneArena
Prečítajte si aj:
Obchod Google Play umožní nahliadnuť do histórie používateľských recenzií