Redizajn pridáva do výsledkov vyhľadávania nové prvky.

Google testuje opäť novú možnosť, ako zobraziť výsledky vyhľadávania v obchode Play. Doteraz mali používatelia k dispozícii iba základne informácie o aplikácii či hre, ktorú vyhľadávali. Najnovší redizajn však počíta aj so zobrazením náhľadov z aplikácie či informáciou o vhodnosti aplikácie pre jednotlivé vekové skupiny. Nechýbajú však ani doplňujúce informácie v podobe počtu recenzií a počtu stiahnutí. 

Menšou nevýhodou nového dizajnu, ktorý je zatiaľ iba v testovacej fáze, je zobrazenie menšieho počtu výsledkov vyhľadávania na obrazovke. Bez nutnosti posúvania sa nižšie sa v novom dizajne zobrazí iba 3,5 výsledku, namiesto pôvodných sedem výsledkov.

V prípade, že sa nový dizajn stretne s pozitívnym ohlasom používateľov, tak ho spoločnosť zrejme v najbližších týždňoch uvoľní pre všetkých používateľov. Nový dizajn predsa len pôsobí oveľa vzdušnejšie a poskytuje viac dôležitých informácií, ktoré môžu používatelia chcieť vedieť ešte pred stiahnutím.

Naľavo je starý dizajn a napravo nový

Zdroj: PhoneArena

Prečítajte si aj:

Obchod Google Play umožní nahliadnuť do histórie používateľských recenzií