DATART odštartoval svoj tradičný MAXI výpredaj už počas Štedrého večera. Zákazníci ho tento rok môžu využiť len online, no objednávky si môžu vyzdvihnúť osobne v predajniach DATART, ktoré dočasne fungujú ako výdajné miesta. Zľavy sa dotýkajú tisícov položiek.
Obdobie tesne po Štedrom dni patrí už každoročne povianočným výpredajom. ,,Rozhodli sme sa potešiť zákazníkov DATARTu už na Štedrý večer, kedy sme odštartovali náš tradičný MAXI výpredaj. Zákazníci môžu za zvýhodnené ceny nakúpiť vybrané produkty z rôznych produktových kategórií. Zľavy sa vzťahujú na domáce spotrebiče, mobily, televízory i tovar v kategórii IT,“ hovorí Sabina Boudová, marketingová manažérka DATARTu.
Tohtoročný výpredaj môžu zákazníci DATARTu využiť zatiaľ iba online. Situácia by mala potrvať minimálne do 10. januára, teda počas obdobia, kým budú platiť sprísnené protipandemické opatrenia. ,,Vzhľadom na opatrenia, ktoré sa od 19. decembra dotýkajú aj DATART predajní, sme museli dočasne presunúť výpredaj výlučne do online priestoru. Svoje objednávky si však zákazníci môžu naďalej vyzdvihnúť aj v predajniach DATART, ktoré aktuálne premenili na výdajné miesta. Produkty, ktoré sú skladom vo výdajni, si navyše môžu vyzdvihnúť do 30 minút od objednania,“ vysvetľuje Boudová.
Obdobie po Vianociach je druhým najsilnejším obdobím v roku z pohľadu tržieb. Na prvom mieste sa každoročne drží predvianočné obdobie, ktoré začína akciou Black Friday. ,,Štandardne hovoríme o dvojnásobnom náraste tržieb oproti bežnému obdobiu. Tento rok je však situácia iná a nedokážeme predpokladať, s akými nárastmi budeme môcť napokon počítať,“ dodáva marketingová manažérka DATARTu.
Zľavy sa dotýkajú všetkých kategórií a ich výška je rôzna, v závislosti od konkrétneho produktu. ,,Súčasťou MAXI výpredaja je takzvaný výber TOP produktov, ktoré sa v týždenných intervaloch menia a ich cena je pre zákazníka skutočne zaujímavá,“ opisuje Boudová, ktorá odhaduje, že pandémia bude mať dopad aj na skladbu produktov, ktoré si zákazníci počas výpredaja najčastejšie vložia do košíka. ,,Myslíme si, že zákazníci budú počas výpredaja, podobne ako pred Vianocami, vkladať do košíka viac IT produktov a príslušenstva než po minulé roky, a tak ako vlani nakúpia spotrebiče do domácnosti a televízory,“ odhaduje Boudová z DATARTu.