Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Tatra banka sa rozhodla priniesť klientom nový typ pobočky. Ide stále o tu istú pobočku, ktorá dlhé roky funguje na Galvaniho ulici v Bratislave, mení sa však jej dizajn a spôsob poskytovania hotovostných služieb klientovi.

Tatra banka tak predstavuje svoju prvú pobočku s automatizovanými hotovostnými transakciami. Nový koncept pobočky nahráva inovatívnej atmosfére – klienti na vklad peňazí na účet či ich výber využijú samoobslužnú zónu, ktorá im je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Nový typ pobočky síce nemá pokladňu, napriek tomu realizuje vklady a výbery 24/7. Klientom je totiž k dispozícii bankomat s možnosťou vkladu a výberu v samoobslužnej zóne, ktorá im je dostupná nonstop. Výhodou je, že klienti môžu tieto hotovostné operácie vykonávať aj v časoch, kedy je inak pobočka zatvorená.

Pobočka rovnako zaujme svojim minimalistickým, nadčasovým dizajnom, ktorý je premyslený do posledného detailu. Dizajn si zachováva potrebnú konzervatívnosť, no vďaka zvoleným farbám doplnkov vytvára pocit elegancie, útulnosti a štýlovosti. Aj vďaka použitiu kombinácie dreva, čiernej a doplnkovej bielej farby pôsobí dizajn interiéru veľmi prívetivo.

Nový dizajn pobočiek vznikol v spolupráci s architektonickými štúdiami 3070 a AT26 v roku 2017, kedy získal aj ocenenie ICONIC AWARDS2017 v kategórii Interior.

Celý koncept dopĺňa interaktívny detský kútik a viaczmyslová komunikácia, ktorej súčasťou je príjemná hudba a unikátna vôňa. Schôdzka s bankárom tak môže pripomínať návštevu galérie súčasného umenia, kde bankár prezentuje vhodné riešenia na najmodernejších technológiách.

Viac o inováciách Tatra banka

Vyskúšali sme si robota Peppera ako zamestnanca Tatra banky (video)

 

Značky: