Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Prieskum zrealizovala v novembri spoločnosť GfK na vzorke 1000 respondentov z celého Slovenska. Oproti marcu 2017 vzrástol počet domácností s televíznym signálom cez anténu o 6%.

Počet domácnosti, ktoré prijímajú televízny signál cez anténu vzrástol na  30%. Vyplýva to z omnibusového prieskumu, ktorý koncom minulého roka zrealizovala spoločnosť GfK. Porovnanie výsledkov prieskumu s predchádzajúcim prieskumom z marca 2017, poukazuje na 6% nárast počtu domácnosti využívajúcich signál prostredníctvom antény.

Aktuálne výsledky prieskumu ukazujú, že vysielanie cez anténu je atraktívnym riešením pre príjem televízneho signálu, ktoré diváci  oceňujú a stáva sa vyhľadávaným spôsobom sledovania televízie. Vývoj televízneho trhu ako aj dlhodobá priazeň televíznych  divákov nás motivuje k tomu, aby sme priniesli nové služby ako je hybridná televízia, archív či možnosť spätne si prehrať vysielanie, teda tzv. 24 hodinový time shift, ktoré už čoskoro zvýšia komfort televíznych divákov, “ povedal generálny riaditeľ  spoločnosti Towercom Ivan Peschl.

Spoločnosť Towercom zabezpečuje pokrytie Slovenskej republiky televíznym a rozhlasovým signálom verejnoprávnych médií ako aj súkromných televíznych a rozhlasových spoločností. Spoločnosť vlastní a rozvíja rozsiahlu vežovú infraštruktúru. Zároveň je prevádzkovateľom televíznej služby Plustelka.

Prieskum GfK marec 2017: domácnosti 21%, rekreačné objekty 3% vs. Prieskum GfK november 2017: domácnosti 27%, rekreačné objekty 3% 

 

 

Značky: