Hre trvalo len 110 dní, kým zarobila 800 miliónov – čisto z mikrotransakcií od používateľov.
Napriek tomu, že hru opustilo mnoho hráčov, nedá sa povedať, že by sa jej nedarilo. Analytická firma App Annie spracovala dáta a zverejnila zaujímavé výsledky.
Napríklad hra vlani zarobila vyše 950 miliónov dolárov a používatelia strávili jej hraním viac času, ako v ďalších 19 najpopulárnejších mobilných hrách dohromady. Len počas Halloweenskeho eventu strávili ľudia na celom svete okolo 7 miliónov hodín hraním Pokémon GO.
Zistené zárobky hovoria však len o príjmoch z mikrotransakcií, teda priamo od hráčov, ktorí si nakupovali Pokélopty a ďalšie predmety do hry. Sekundárny zdroj príjmu pre Niantic je nepochybne systém umiestňovania Poké-zastávok. Mnohé firmy Nianticu zaplatili, aby získali tzv. PokéStop vo svojich lokáciách – napríklad McDonald’s. Do týchto lokácií potom húfne tiahli hráči Pokémon GO, keďže na nich mohli získať predmety do hry zadarmo – a popritom si mnohí nepochybne aj niečo kúpili.
Otázkou je, kedy niekto príde s lepšou a úspešnejšou AR hrou. Dovtedy bude tomuto malému segmentu kraľovať práve Pokémon GO.
Zdroj: Tom’s Hardware