Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Už krátko po zverejnení informácie o rozhodnutí krízového štábu otvoriť terasy krčiem a reštaurácií zaznamenal Plzeňský Prazdroj Slovensko zvýšený dopyt po sudovom pive. Tešíme sa z pozitívnej reakcie prevádzok, ktoré si za prvý deň po oznámení o otvorení terás objednali trojnásobne viac piva ako deň predtým a dokonca desaťnásobne viac ako na začiatku minulého týždňa.

Do dnešného dňa si tak k príležitosti otvorenia terás objednali až 5500 hektolitrov piva. Najvyšší dopyt bol po našom prémiovom ležiaku Pilsner Urquell, ktorý predstavoval tretinu všetkých objednávok. Zvýšený záujem mali prevádzky aj o pivá Šariš a Radegast. Dodávky piva do krčiem a reštaurácií sú plynulé, pričom sme navýšili naše dopravné kapacity a v rámci logistiky sme tak nezaznamenali žiadne zdržania či problémy. Rovnako tak máme nastavenú aj spoluprácu a kontinuálne zásobovanie  s partnerskými veľkoobchodmi.

Máme tiež zmapované, že opätovné nakopnutie podnikania cez terasy má ambíciu využiť približne polovica našich partnerov, s ktorými sme intenzívne komunikovali ešte pred avizovaným uvoľnením opatrení. V tejto komunikácii budeme pokračovať aj v najbližších dňoch s cieľom pomôcť im čo najrýchlejšie postaviť sa opäť na nohy. Svoje kapacity sme preto už v minulom týždni presmerovali aj na materiálnu pomoc, vyše stovke prevádzok sme zapožičali výčapné zariadenia, poskytli stany, stoly a lavice potrebné na rozšírenie ich vonkajších priestorov či na kompletné zriadenie úplne nových terás,“ hovorí Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie, Plzeňský Prazdroj Slovensko.

„Okrem podpory našich obchodných partnerov v segmente gastra, chceme tak isto spotrebiteľom zabezpečiť bezpečné prostredie s prísnymi hygienickými opatreniami, v ktorom si budú môcť dopriať dokonalý zážitok z čapovaného piva, o ktorý ich korona na dlhé mesiace pripravila. Veríme, že aj vďaka ľuďom a ich postupnému návratu k spoločenskému životu bude naštartovanie ekonomiky čo najplynulejšie a podnikom v týchto časoch prejavia dôveru. Krízu, žiaľ, neprežilo viacero krčiem a reštaurácií a aby sa k nim nepridali ďalšie, Plzeňský Prazdroj Slovensko aj tento raz pripravil sériu aktivít zameraných na  prinavrátenie spotrebiteľov do prevádzok. Príkladom je limitovaná edícia Radegast RATAR, ktorá bude výhradne čapovaná k dispozícii práve pri príležitosti znovuotvorenia terás vo vybraných prevádzkach. Aj touto výnimočnou ponukou chceme pri dodržaní všetkých hygienických a bezpečnostných pravidiel „osláviť“ otváranie terás, na ktoré mnohí tak dlho čakali,“ dodáva Kubiš.

Značky: