Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, hľadá záujemcov o jedinečnú prácu – dokonalého rozprávača príbehov.

Vybraný šťastlivec, ktorý strávi rok nasledovaním leta po celom svete, bude mať za úlohu zaznamenať a sprostredkovať 365 nových inšpirujúcich príbehov.

Každý deň nahrajú ľudia 200 miliónov fotografií na Facebook a 95 miliónov videí a fotografií na Instagram. Zaujímavé príbehy sa však strácajú v obrovskej záplave selfie alebo fotografií domácich maznáčikov.

Spoločnosť Canon sa preto rozhodla na súčasnú kultúru, v ktorej samotné fotografie zdieľame viac než príbehy, zareagovať. Hľadá preto osobnosť, ktorá by inšpirovala k naplneniu ducha kampane ‘Live For The Story’ a navrátila do popredia rozprávačské umenie. Záujemci o túto jedinečnú prácu môžu podať svoju prihlášku prostredníctvom sociálnej siete Instagram zapojením sa do súťaže s názvom ‘365 Days of Summer’. Všetky žiadosti posúdi herečka, producentka a muzikantka Zoë Kravitz.

Úspešný kandidát na pozícii rozprávača príbehov bude celý rok cestovať za letom po celom svete, pričom navštívi množstvo zaujímavých destinácií, od Lisabonu cez Melbourne až po Brazíliu, a predstaví tak svoj vlastný letný príbeh.

Tí, ktorí sa domnievajú, že majú predpoklady inšpirovať ďalších k objaveniu ich vlastných príbehov, môžu svoj najpamätnejší letný príbeh zdieľať prostredníctvom Instagramu s hashtagom #LiveForTheStory a @CanonCZSK. Posúdenie prihlášok prebehne na základe radu hľadísk, kedy bude úlohu hrať aj výpravnosť snímok a ich vizuálna príťažlivosť, originalita a inšpirácia. Úspešný kandidát bude rok cestovať po celom svete a v priebehu svojej práce vyhľadá a predstaví 365 inšpiratívnych príbehov.  Všetko pritom bude na jeho rozhodnutí, pôjde o jeho vlastné príbehy a inšpiráciu. Súčasťou ponúkanej pozície je úhrada všetkých nákladov – a samozrejme ročné prázdniny.

„Leto je časom spontánnosti a prežívania okamihov. Chceme ľudí povzbudiť k maximálnemu vychutnaniu každej sekundy, pretože akákoľvek z nich môže priniesť ten najlepší príbeh,“ vysvetľuje ambasádorka kampane Zoë Kravitz.

 „Hľadáme niekoho, kto bude inšpirovať ostatných, niekoho, kto dokáže realizovať myšlienku ‘Live For The Story’ a dokáže tak, že každý okamih má potenciál byť dôležitý a nezabudnuteľný,“ hovorí Ladislav Paleček, generálny riaditeľ Canon Česká republika a Slovensko.

Ako inšpiráciu pre zapojenie do projektu vytvorila Zoë Kravitz vlastný príbeh leta, ktorý odráža spontánnosť ich obľúbených letných dní v New Yorku. Pokiaľ chcete sledovať jej story a zistiť ďalšie podrobnosti o projekte ‘365 Days of Summer’, navštívte www.canon-europe.com/live-for-the-story.