Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Kaspersky Lab od dnešného dňa vystupuje pod názvom Kaspersky. Zmeny sa prejavili nielen na vizuálnej identite spoločnosti, ale aj na jej novej misii.

Už viac ako dve desaťročia prináša táto spoločnosť najlepšie bezpečnostné riešenia pre zákazníkov po celom svete, vrátane slovenského trhu. Globalizácia a digitalizácia sveta spôsobila, že z antivírusového laboratória sa stal technologický líder s pokročilým a komplexným portfóliom bezpečnostných riešení a služieb, vrátane inovatívnych produktov a technológií.

Rebranding, ktorým spoločnosť prešla, odráža túto transformáciu. Názov spoločnosti sa mení na „Kaspersky“ a novou misiou tejto spoločnosti je vytvárať bezpečnejší svet. Táto misia zdôrazňuje záväzok voči dôveryhodnej a transparentnej budúcnosti, kde môže každý bez obáv využívať nekonečné príležitosti, ktoré technológie prinášajú, pretože Kaspersky ju ochráni.

Zmeny v brandingu spoločnosti odrážajú evolúciu v zameraní v rámci odvetvia od „kybernetickej bezpečnosti“ smerom k širšiemu konceptu „kybernetickej imunity“. Žijeme vo svete, kde nás technológia spája naprieč platformami a hranicami ako nikdy predtým. Ľudia a technológie spolu fungujú a zlepšujú náš život. Kybernetická bezpečnosť v dnešnom svete je teda viac než len ochrana zariadení, je to rozvoj ekosystému, kde je chránené všetko, čo je pripojené. Rebranding spoločnosti Kaspersky predstavuje záväzok spoločnosti voči tomuto vývoju.

Značky: