Visa zahájila exkluzívnu kampaň na podporu blížiacich sa olympijských hier v Rio de Janeiro.
Súťaže, ktorej hlavnou cenou je pobyt priamo v srdci olympijských hier, sa môže zúčastniť každý, kto v období od 28. marca do 30. apríla 2016 zaplatí kartou Visa a zaregistruje sa na www.visa.sk. Do súťaže, v ktorej sa hrá aj o množstvo ďalších cien, je možné zaregistrovať platby u obchodníkov aj na internete a to na Slovensku i v zahraničí.
S Visou do Ria!
Hlavnou cenou je neopakovateľný zážitok – štvordenný pobyt pre dve osoby v mieste konania olympijských hier v termíne 18. – 22.8.2016. Šťastní výhercovia si okrem pobytu v luxusnom hoteli užijú tri ľubovoľné športové akcie v rámci programu, záverečný olympijský ceremoniál, prehliadku mesta a každý deň navyše získajú predplatenú kartu Visa v hodnote 100 amerických dolárov. V súťaži sa hrá aj o množstvo ďalších cien ako napríklad televízor Panasonic alebo telefón Samsung.
Kampaň bude na Slovensku prebiehať v outdoorových médiách, na online kanáloch a sociálnych sieťach. Je postavená na motíve srdca – srdca fanúšika, ktoré sa nikdy nezastaví, rovnako ako Visa. Ďalšiu aktivačnú kampaň Visa pripravuje priamo počas olympiády. „Ako jednotka na svetovom trhu v platobných službách sme hrdým partnerom najväčšej športovej udalosti, akou olympijské hry nepochybne sú. Je to vrcholový športový zážitok, ktorým počas niekoľkých dní žije doslova celý svet. Chceli sme preto používateľom našich kariet, ktorých je na Slovensku momentálne viac ako 3 milióny, ponúknuť možnosť zažiť túto neopakovateľnú skúsenosť na vlastnej koži,“ hovorí Marcel Gajdoš, regionálny manažér Visa Europe pre Českú republiku a Slovensko.
Partnerom olympijských hier už 30 rokov
Visa je exkluzívnym sponzorom z oblasti platobných služieb a taktiež jedinou kartou, ktorá je akceptovaná olympijskými hrami už od roku 1986. Partnerom paraolympijských hier je od roku 2002. Partnerstvo s olympijskými hrami so sebou prináša aj obrovský potenciál dosahu komunikácie, konkrétne sa týka približne 3,6 miliardy ľudí v 220 krajinách sveta. Veľmi zaujímavou skupinou sú mladí ľudia označovaní ako Millennials (t.j. generácia detí narodených v období od roku 1980 do roku 2000), ktorí veria, že sponzorstvo olympijských hier má vplyv na posilnenie imidžu danej spoločnosti, a naviac majú častejšie tendenciu vyskúšať produkty alebo služby týchto sponzorov. Práve Millennials sú najviac otvorení inovatívnym spôsobom platieb a podľa odhadov budú do roku 2020 generovať približne 30% celkovej spotreby.