Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Na tohtoročnej Tour de France bude jazdiť aj 250 usporiadateľských a sprievodných automobilov značky ŠKODA. Spoločnosť ŠKODA AUTO podporuje známe cyklistické preteky od roku 2004. V tomto roku už pätnásty raz v pozícii oficiálneho partnera a tiež dodávateľa oficiálnych automobilov.

Počas pretekov bude logo ŠKODA zdobiť tiež Zelený dres. Spoločnosť sponzoruje dres pre najlepšieho šprintéra už štvrtýkrát za sebou. Fanúšikovia však môžu automobily ŠKODA priamo počas pretekov alebo doma pri televíznych obrazovkách vídať už oveľa dlhšie. Tradičná česká automobilová značka podporuje Tour od roku 2004, oficiálnym partnerom a tiež dodávateľom oficiálnych automobilov je už pätnásty raz. Tento rok ŠKODA AUTO vyšle na Tour de France až 250 usporiadateľských a sprievodných vozidiel.

Alain Favey, člen predstavenstva ŠKODA AUTO zodpovedný za oblasť predaja a marketingu, hovorí: „Ako automobilke, ktorej začiatky sú späté s výrobou bicyklov, nám na cyklistike veľmi záleží. Naše komplexné a viditeľné angažovanie sa v tomto športe posilňuje imidž a povedomie o značke ŠKODA.“

Do flotily vozidiel na Tour de France popri modeli ŠKODA OCTAVIA patria aj obidva SUV modely  ŠKODA KODIAQ a ŠKODA KAROQ a tiež ŠKODA SUPERB. Vlajková loď automobilky, model ŠKODA SUPERB, bude slúžiť ako najdôležitejšie vozidlo celých pretekov: riaditeľ závodu Tour de France bude červenú limuzínu znovu využívať ako mobilné dispečingové stanovisko. Vďaka tomu bude Christian Prudhomme neustále informovaný a podľa potreby bude môcť udeľovať organizačné a bezpečnostné pokyny. Okrem toho je tiež možné pomocou tlačidla zo zadného radu sedadiel otvoriť panoramatickú strechu a stáť v druhom rade sedadiel. Riaditeľ závodu tak bude môcť vidieť pelotón z tej najlepšej pozície predtým, než dá pokyn na štart etapy.

V poradí 105. ročník cyklistickej klasiky sa začína 7. júla  2018 tzv. Grand Départ na ostrove Noirmoutier-en-lle v Atlantiku. V priebehu troch týždňov 176 cyklistických profesionálov absolvuje 21 etáp, pričom najazdia celkom 3 351 kilometrov. Horské etapy vo Francúzsku preveria hranice možností pretekárskeho pelotónu a kým cyklisti 29. júla prídu do cieľa na parížskom Champs-Elysées, budú musieť prekonať Col de la Colombier, Col de la Madeleine a tiež obávaný výstup na Alpe d’Huez.

Kampaň Always there for those who ride: vyhrajte VIP-výlet na Tour

Presne pri štarte cyklistického sviatku sa tiež začne nová 360-stupňová kampaň Always there for those who ride. ŠKODA ju predstaví na webe WeLoveCycling.com a tiež na sociálnych sieťach Facebook, Youtube a Instagram. Na adrese www.welovecycling.com sa fanúšikovia cyklistického športu budú môcť informovať o všetkom, čo sa na najväčších cyklistických pretekoch sveta deje. Navyše tu môžu vyhrať exkluzívne VIP-výlet na Tour de France.

ŠKODA je tiež exkluzívnym partnerom aplikácie Tour de France App. Fanúšikom cyklistiky ponúka štatistiky, výsledky a napínavé príbehy zo zákulisia. Aplikácia je dostupná pre systémy Android a iOS.

História spätá s bicyklom

Vášeň pre cyklistiku v spoločnosti ŠKODA AUTO siaha až ku vzniku podniku. Roku 1895 založili Václav Laurin a Václav Klement v Mladej Boleslavi továreň na výrobu bicyklov. Už o desať rokov neskôr vyšiel z montážnych hál mladej firmy prvý automobil Voiturette A. V roku 1925 došlo k fúzii spoločnosti Laurin & Klement s firmou ŠKODA.

Popri Tour de France a španielskych pretekov Vuelta spoločnosť ŠKODA AUTO podporuje aj ďalšie medzinárodné cyklistické preteky, ako aj rôznorodé športové akcie na národnej a medzinárodnej úrovni. Bicykle a príslušné doplnky tiež patria k nevyhnutnej súčasti rozšírenej produktovej ponuky výrobcu automobilov.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.