Značka ŠKODA je už štvrtý krát po sebe najlepšie komunikujúcou automobilovou značkou na Slovensku. Prvú priečku v súťaži Hermes Komunikátor roka 2020 v kategórii Automobily jej priniesol reprezentatívny prieskum agentúry MEDIAN SK. Potvrdzuje sa tak dlhodobá snaha spoločnosti ŠKODA AUTO byť k zákazníkom čo najbližšie.
V siedmom ročníku súťaže Hermes Komunikátor roka 2020 boli vyhodnocované spoločnosti v tradičných kategóriách Bankovníctvo, Telekomunikácie, Automobily, Poisťovníctvo, Obchodné reťazce a Cena agentúry. Súťaž každoročne hodnotí komunikáciu so zákazníkmi, pričom sa ocenenia odovzdávali na základe výsledkov prieskumu MEDIAN SK, hlasovania verejnosti a rozhodnutia odbornej poroty, ktorá vyhodnotila najlepšie komunikačné projekty. ŠKODA zvíťazila v prieskume na vzorke viac ako 12 000 respondentov, ktorí hodnotil spontánnu aj podporenú znalosť značky.
„Aj napriek extrémne ťažkej situácii počas minulého roka sme sa snažili byť k zákazníkom čo najbližšie. Či už v online svete alebo v tom fyzickom pri dodržiavaní maximálnych hygienických opatrení. Hrdí sme aj na našu iniciatívu ŠKODA pomáha, vďaka ktorej po celom Slovensku už pomohli desiatky vozidiel ŠKODA v boji s koronavírusom. Vážime si, že našu snahu a celoročnú prácu odmenila aj verejnosť a získali sme ocenenie za najlepšie komunikujúcu značku medzi automobilovými spoločnosťami na Slovensku. To, že sa nám to podarilo už štvrtý krát po sebe, je o to viac cennejšie. Ďakujeme všetkým, ktorí nás podporili,“ uviedla Lenka Kalafut Lendacká, PR manager, ŠKODA AUTO Slovensko.
Projekt Hermes Komunikátor roka je jediné ocenenie, ktoré hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom na Slovensku. V tomto roku hodnotenie vychádzalo aj z výsledkov reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu, ktorý realizovala spoločnosť MEDIAN SK na vzorke vyše 12 000 respondentov počas roka 2020.
Hermes Komunikátor roka organizuje agentúra 2lovebrands, s.r.o. v spolupráci s prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Odbornými garantmi projektu sú doc. PhDr. Milan Banyár, PhD., pedagóg na Katedre marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a v Ústave marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati v Zlíne, Ing. Jindřich Bardon, projektový manažér, Slovenský rozhlas RTVS a Mgr. Josef Fišer, obchodný a marketingový riaditeľ MEDIAN SK, s.r.o.