Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Takmer trojnásobok priemerného týždenného počtu nových domén zaregistrovali klienti nielen slovenských registrátorov počas dvoch dní trvania mimoriadnej zľavnenej akcie pri príležitosti 25. výročia vzniku slovenskej domény najvyššej úrovne .SK.

Slovensko si pripomenulo 25. výročie vzniku domény .SK ako sa patrí.

Slovenskí užívatelia internetu si nenechali ujsť doteraz historicky najvýhodnejšiu ponuku zľavnenej registrácie nových domén .SK. Pri príležitosti 25. výročia registrácie slovenskej domény najvyššej úrovne .SK jej správca, spoločnosť SK-NIC, a. s., ponúkol v dňoch 25. a 26. septembra 2018 svojim registrátorom možnosť registrácie nových domén .SK za mimoriadnu zľavnenú cenu 2,50 EUR (bez DPH, cena za prvý rok registrácie). Takáto príležitosť tu ešte v 25-ročnej histórii domény .SK ešte nebola – išlo o 75-percentnú zľavu oproti riadnej cenníkovej cene.

V priebehu dvoch dní akciovej ponuky registrátori nielen zo Slovenska zaregistrovali niekoľko tisíc nových domén s koncovkou .SK v rozsahu 274% priemerného týždenného počtu nových registrácií. Záujemcovia o slovenské domény si možnosť registrácie vlastnej internetovej adresy pre svoj blog, webstránku, alebo emailovú adresu nenechali ujsť a široká komunita registrátorov nielen zo Slovenska im aktívne pomohla aj takto osláviť 25. výročie vzniku domény .SK.

“Teší nás, že aj týmto spôsobom sme mohli podporiť komunitu našich registrátorov aj držiteľov a prispieť tak k rozšíreniu portfólia spokojných klientov našich registrátorov,” uviedol riaditeľ SK-NIC, a. s, Peter Bíro a dodal: „V súlade s predstaveným zámerom nového investora sme aj touto akciovou ponukou podporili rozvoj slovenskej internetovej komunity.“

Mimoriadny záujem o registrácie nových domén odráža vysoký potenciálny záujem o vlastné domény .SK, ktoré je možné využiť pre blog, osobnú stránku, firmu, živnosť, ordináciu, školu / fakultu / katedru, reštauráciu / hotel / kaviareň, združenie, asociáciu, neziskovú organizáciu, nadáciu, klub, hudobnú skupinu / umelecký súbor, produkt / službu, marketingovú kampaň, predvolebnú kampaň, úrad, inštitúciu, samosprávu, či pre účely rodinného emailu v tvare @priezvisko.SK.

Ben Crawford, generálny riaditeľ britskej skupiny CentralNic Group PLC, ktorá je od konca vlaňajška strategickým partnerom SK-NIC, a. s., ho doplnil: „Od začiatku našej spolupráce zdôrazňujeme, že naším poslaním a strategickým cieľom je vytvoriť čo najlepšie prostredie pre slovenskú internetovú komunitu a podporovať rozvoj slovenskej digitálnej ekonomiky ako takej. Ako transparentná, verejne obchodovaná firma sme povinní plniť nielen všetky zákonné nariadenia, ale aj všetky rozhodnutia slovenskej Komisie pre správu národnej domény .sk, v ktorej sú okrem vlády SR zastúpení aj používatelia internetu, poskytovatelia internetových služieb a registrátori internetových domén. Naša práca je celosvetovo pod drobnohľadom investorov a svetových médií.“

Značky: