SAS Customer Intelligence patrí podľa Gartneru medzi najlepšie riešenia pre riadenie viackanálových kampaní už viac ako dekádu.

Po 11-krát za sebou zaradila poradenská agentúra Gartner spoločnosť SAS medzi vedúce firmy v takzvanom magickom kvadrante softvérových systémov pre multikanálový manažment kampaní. Ide o riešenia, ktoré umožňujú riadiť kampane cez viaceré marketingové kanály, a to od segmentácie, cez kreatívu, až po realizáciu. Obsahujú napríklad analytické a prediktívne funkcie, umožňujú spravovať obsah a vytvárať pre zákazníkov na mieru šité ponuky v reálnom čase.

Správa Gartneru konštatuje, že celková spokojnosť zákazníkov s riešením SAS je vysoká, pričom klienti si pochvaľujú najmä možnosti optimalizácie emailov a kampaní, marketingovú komunikáciu založenú na špecifických udalostiach a prediktívne schopnosti softvéru. Vyzdvihované sú tiež konzultačné kapacity SAS-u, koncentrácia na biznis potreby klientov, ako aj jednoduchosť použitia a rozsah funkcií softvéru.

Zákaznícka skúsenosť dnes nie je len populárna fráza. Práve v nej sa často ukrýva rozdiel medzi dobrou a skvelou značkou. Keď dnes zákazníci komunikujú s firmou, chcú mať jednoliatu skúsenosť bez ohľadu na to, či sú na webe, v predajni, alebo využívajú mobilnú aplikáciu. Kto chce poskytnúť zákazníkom takúto celistvú skúsenosť, potrebuje optimalizovať a personalizovať komunikáciu naprieč viacerými kanálmi v reálnom čase. A to bez prediktívnej analytiky nejde,“ konštatuje Lucie Staňková, Biznis konzultantka pre Customer Intelligence a vedúca Pre-Sales oddelenia pre SAS ČR a SR.

Bez analýzy dát v reálnom čase môže dostať marketing či obchod informácie o tom, že spotrebiteľ práve zvažuje kúpu produktu či služby, príliš neskoro, a tak potenciálneho zákazníka stratiť. Preto balík SAS Customer Intelligence obsahuje nástroj SAS Real-Time Decision Manager, ktorý umožňuje prinášať relevantné ponuky v reálnom čase, vo chvíli, ktorá je pre rozhodnutie zákazníka najdôležitejšia a navyše kanálom, ktorý preferuje.

Značky: