Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Kaspersky Lab rástla v roku 2014 rýchlejšie než trh a získala 7,9% podiel na trhu. Kým jej tržby vzrástli o 6,5%, celosvetové tržby všetkých dodávateľov koncových bezpečnostných riešení v danom roku vyrástli len o 2,6%. Vyplýva to zo správy medzinárodnej analytickej spoločnosti International Data Corporation (IDC), špecializujúcej sa na trh produktov určených domácim i korporátnym používateľom. Správa bola vydaná v decembri 2015. 

Kaspersky_Garry Kondakov_nowatCelosvetové tržby dodávateľov koncových bezpečnostných riešení dosiahli v roku 2014 deväť miliárd dolárov. Sumu 700 miliónov dolárov presiahli štyria dodávatelia, ktorí tvorili spolu 64% celkových tržieb. Medzi týmito spoločnosťami sa umiestnila aj firma Kaspersky Lab, ktorá v danom období dosiahla tržby v hodnote 710,6 miliónov dolárov (čím zopakovala výsledok z predchádzajúceho obdobia a upevnila si tak svoju pozíciu – v roku 2013 jej tržby vzrástli o 6,1% a dosiahli 667 miliónov dolárov). Správa IDC tiež vyzdvihla rastúci podiel spoločnosti Kaspersky Lab na trhu produktov určených k zabezpečeniu koncových bodov. Segment ako celok v roku 2014 vzrástol o jedno percento, zatiaľ čo Kaspersky Lab o deväť percent.

 „Zabezpečenie koncových bodov bolo vždy jadrom nášho podnikania, špeciálne v segmente spotrebiteľov a malých a stredných podnikov. V nasledujúcich rokoch očakávame rast práve v korporátnom segmente, a to najmä v oblasti zabezpečenia pre nekoncových používateľov. Máme v pláne rozšíriť naše portfólio o bezpečnostné riešenia a služby, ktoré presahujú klasické zabezpečenie koncových bodov v súlade s naším dlhodobým strategickým plánom,“ uviedol Garry Kondakov, obchodný riaditeľ spoločnosti Kaspersky Lab.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.