Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Uľahčenie správy firemných dát pomocou zabezpečenej synchronizácie a zdieľania súborov.

Spoločnosť Synology Inc. dnes vydala službu Synology Drive 2.0, hlavnú aktualizáciu svojho softvéru pre spoluprácu rôznych platforiem, ktorá prináša vyššiu flexibilitu vďaka možnostiam synchronizácie na vyžiadanie a bezpečnejšiemu mechanizmu zdieľania súborov. Táto aktualizácia zahŕňa nové funkcie služby Synology Drive Server a odpovedajúcich klientov pre systémy Windows, Mac a Linux a predstavuje službu Drive ShareSync, ktorá umožňuje používať viac NAS zariadení Synology ako sychronizovaných klientov služby Drive Server.

„Spôsobom, akým ľudia zdieľajú a synchronizujú súbory a spolupracujú na nich je jedným z kľúčových faktorov určujúcich v súčasnosti produktivitu firiem,“ hovorí Hans Huang, manažér produktového marketingu v spoločnosti Synology. „Úplne nová služba Synology Drive 2.0 vychádza z úspechu služby Cloud Station, ide však ešte ďalej v oblasti synchronizácie a správy verzií. Služba Drive 2.0. je určená pre firmy s rôznorodými pracovnými postupmi a potrebami, je extrémne konfigurovateľná, nenáročná na zdroje a práve tak bezpečná a ľahko používateľná ako predtým.“

Medzi kľúčové funkcie patrí:

  • Synchronizácia súborov: Synchronizácia na vyžiadanie umožňuje sťahovať súbory iba na vyžiadanie, čím sa zníži využitie miestneho úložiska a plne synchronizovaná zložka bude naďalej aktualizovaná. Služba Drive ShareSync dokáže synchronizovať súbory medzi viacerými NAS zariadeniami, čím uľahčuje spoluprácu na súboroch medzi pracoviskami.
  • Zálohovanie počítača: Zálohujte súbory z počítača do NAS zariadenia Synology v reálnom čase prostredníctvom klienta služby Drive pre stolné počítače a to ihneď po uskutočnení akýchkoľvek zmien. Naplánujte svoju úlohu zálohovania počítača mimo obdobia špičky využitia siete a predchádzajte tak zahlteniu sieťovej prevádzky.
  • Zdieľanie súborov: Zdieľajte súbory jednoducho – pomocou niekoľkých kliknutí vytvoríte odkaz zdieľania s prispôsobenou doménou a ďalšími možnosťami zdieľania. Intuitívne prehliadanie obsahu – je podporovaný prehliadač PDF súborov aj ďalších dokumentov, ktorý vám umožní intuitívnejšie prehliadanie zdieľaných súborov. Bezpečné riadenie zdieľania – môžete zakázať možnosti pre sťahovanie a kopírovanie a chrániť tak zdieľaný obsah

Spoločnosť Synology počúva podnety širokého spektra používateľskej základne služby Cloud Station a synchronizáciu a zdieľanie súborov neustále optimalizuje tak, aby spĺňala nároky moderných firiem. Ďalšie informácie o službe Drive nájdete na tejto stránke: https://www.synology.com/en-global/dsm/feature/drive

Značky: