Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Solera Holdings, Inc. oznámila, že Tesla Motors si zvolila jej platformy pre odhad výšky škody spôsobenej pri havárii a komunikáciu so zákazníkmi ako jediného poskytovateľa týchto služieb pre svoje certifikované servisné havarijné centrá na celom svete.

Prostredníctvom spoločností AudaExplore (U.S.) a Audatex (celosvetovo) budú poisťovne a autoservisy pomocou riešenia Solera spracovávať rýchle a presné odhady nákladov na opravu a poistných udalostí pri vozidlách Tesla. Tesla bude taktiež v rámci sady riešení Solera využívať platformu AutoWatch, ktorá vodičom uľahčuje procesy spojené s opravou, a zároveň  komunikáciu medzi spoločnosťami Tesla a jej zákazníkmi.

„V priebehu posledných niekoľkých mesiacov sme so spoločnosťou Tesla úzko spolupracovali na vývoji presných a dátovo riadených integrovaných riešení pre servisnú sieť Tesla,“ uviedol Tony Aquila, zakladateľ, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Solera. „Naším cieľom je naplno využiť technologické platformy spoločnosti Solera, aby sa všetky informácie o oprave spracovali do digitálnej podoby a boli tak jednoducho prístupné všetkým zúčastneným stranám.“

Solera očakáva predstavenie produktov a riešení pre značku Tesla všetkým licencovaným užívateľom AudaExplore a Audatex v nastávajúcich týždňoch, najprv v Severnej Amerika, neskôr v Európe a Číne.

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.