Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V sobotu 14. novembra oslávi agentúra TNS Slovakia 20 rokov od svojho založenia. Za ten čas prešla agentúra viacerými vlastníckymi aj strategickými zmenami.

Agentúra bola založená v roku 1995 ako pobočka českej prieskumnej agentúry Factum. V roku 1998 sa stala súčasťou britskej skupiny Taylor Nelson Sofres, ktorá v roku 2003 spojila všetky svoje prevádzky pod jednu značku a zmenila názov na TNS. V nasledujúcom roku 2004 vystupuje česká spoločnosť Factum zo siete TNS a názov slovenskej agentúry sa mení na TNS SK. Od októbra 2008 patrí TNS do nadnárodných sietí WPP a Kantar. Na Slovensku nastal dôležitý zlom 1.1.2011, kedy vznikla agentúra TNS Slovakia zlúčením dvoch silných agentúr TNS SK a TNS Aisa, ktorá na slovenskom trhu pôsobila od prvej polovice 90-tych rokov.

Prehľad trhu, znalosť celej oblasti pôsobenia a dôraz na kvalitu poskytovaných služieb spôsobili, že sa agentúra TNS stala v roku 2005 jednotkou na slovenskom trhu prieskumných agentúr a toto prvenstvo si drží dodnes. Agentúra TNS Slovakia poskytuje komplexnú ponuku služieb marketingového výskumu: od návrhu projektu cez zber a analýzu dát až po interpretáciu výsledkov, odporúčania a marketingové konzultácie pre komplexné riešenie klientskeho zadania.

TNS Slovakia realizuje sociálny a politický prieskum a marketingové prieskumy vo všetkých oblastiach podnikania: automobilový priemysel, FMCG, financie, médiá, healthcare, utility, doprava a turizmus, telekomunikácie a informačné technológie. Okrem klasických marketingových prieskumov poskytuje aj monitoring reklamy a reklamných výdavkov vo všetkých typoch médií, peoplemetrové meranie sledovanosti televízií, meranie internetu a meranie vonkajšej reklamy.

Managing Director Ivan Šimek prišiel do agentúry v roku 1999, a v podstate od svojho príchodu pôsobí na tejto pozícii. Stál pri zavádzaní peoplemetrového merania sledovanosti televízií na Slovensku, ako aj pri ďalších kľúčových momentoch agentúry. K 20 ročnému pôsobeniu agentúry na slovenskom trhu uviedol: „Celých 20 rokov je našim hlavným cieľom poskytovať klientom také partnerstvo, na ktoré sa môžu spoľahnúť, ktoré im prinesie úžitok a úspech, a ktoré im zabezpečí dlhodobý a udržateľný rast. Pri našej práci poskytujeme klientom tie najnáročnejšie spôsoby štatistických analýz. Keď k tomu pridáme značkové riešenia, ktoré v sieti TNS budujeme, dostaneme obraz agentúry ako významného hráča na poli slovenského marketingového výskumu.“

Značky: