Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Je jedným z najväčších a najpopulárnejších výrobcov áut na svete.  A patrí jej ešte jedno prvenstvo.  Podľa prieskumu britskej poisťovacej spoločnosti Veygo je Toyota  najčastejšie vyhľadávanou značkou áut na internete. 

Podľa prieskumu hľadajú užívatelia internetu v priemere až 7,8 milióna krát informácie o Toyote a autách, ktoré vyrába. Druhou najpopulárnejšou značkou je Honda s výsledkom 7 miliónov dopytov a na treťom mieste sa umiestnil  Ford, ktorý bol vyhľadávaný priemerne 6,4 milióna krát za mesiac.

Toyota vyšla v prieskume aj ako víťaz v najväčšom počte krajín – najpopulárnejšia je  v 57 zo 171 skúmaných krajín. Japonský výrobca dosiahol najlepšie výsledky napríklad v Austrálii, Fínsku, Spojených  štátoch, na Novom Zélande. V tejto kategórii sa na druhom mieste umiestnilo BMW, najčastejšie vyhľadávané v 25 krajinách, a na treťom mieste je Mercedes-Benz s najväčšou popularitou v 23 krajinách.

Vo väčšine krajín sú najčastejšie vyhľadávané značky, ktoré sú klasifikované ako obľúbené a hľadané informácie sa týkajú áut, ktoré chcú záujemcovia kúpiť. Je zaujímavé, že v krajinách ako Venezuela, Nepál alebo Bangladéš hľadali užívatelia internetu najčastejšie značku Lamborghini.

Prieskum popularity áut na internete uskutočnila britská poisťovacia spoločnosť Veygo. Výslednú správu vytvorili na základe informácií o  42 najobľúbenejších značkách automobilov, ktoré boli za uplynulých 12 mesiacov najčastejšie vyhľadávané na najpopulárnejšom internetovom vyhľadávači – Google.

10 najčastejšie vyhľadávaných značiek áut

  1. Toyota
  2. Honda
  3. Ford
  4. Hyundai
  5. BMW
  6. Volkswagen
  7. Mercedes-Benz
  8. Nissan
  9. Audi
  10. Renault

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.