Je jedným z najväčších a najpopulárnejších výrobcov áut na svete. A patrí jej ešte jedno prvenstvo. Podľa prieskumu britskej poisťovacej spoločnosti Veygo je Toyota najčastejšie vyhľadávanou značkou áut na internete.
Podľa prieskumu hľadajú užívatelia internetu v priemere až 7,8 milióna krát informácie o Toyote a autách, ktoré vyrába. Druhou najpopulárnejšou značkou je Honda s výsledkom 7 miliónov dopytov a na treťom mieste sa umiestnil Ford, ktorý bol vyhľadávaný priemerne 6,4 milióna krát za mesiac.
Toyota vyšla v prieskume aj ako víťaz v najväčšom počte krajín – najpopulárnejšia je v 57 zo 171 skúmaných krajín. Japonský výrobca dosiahol najlepšie výsledky napríklad v Austrálii, Fínsku, Spojených štátoch, na Novom Zélande. V tejto kategórii sa na druhom mieste umiestnilo BMW, najčastejšie vyhľadávané v 25 krajinách, a na treťom mieste je Mercedes-Benz s najväčšou popularitou v 23 krajinách.
Vo väčšine krajín sú najčastejšie vyhľadávané značky, ktoré sú klasifikované ako obľúbené a hľadané informácie sa týkajú áut, ktoré chcú záujemcovia kúpiť. Je zaujímavé, že v krajinách ako Venezuela, Nepál alebo Bangladéš hľadali užívatelia internetu najčastejšie značku Lamborghini.
Prieskum popularity áut na internete uskutočnila britská poisťovacia spoločnosť Veygo. Výslednú správu vytvorili na základe informácií o 42 najobľúbenejších značkách automobilov, ktoré boli za uplynulých 12 mesiacov najčastejšie vyhľadávané na najpopulárnejšom internetovom vyhľadávači – Google.
10 najčastejšie vyhľadávaných značiek áut
- Toyota
- Honda
- Ford
- Hyundai
- BMW
- Volkswagen
- Mercedes-Benz
- Nissan
- Audi
- Renault