Pre svojich z pohľadu najcennejších používateľov sa Twitter rozhodol prestať zobrazovať reklamu.

Je prirodzené, že zdroj príjmov z reklám využíva aj Twitter. Za posledné mesiace však táto služba zastavila zobrazovanie reklám alebo ich počet dramaticky zredukovala pre veľmi dôležitých a aktívnych používateľov. Na prvý pohľad sa tento krok nemusí zdať ako uvážený, najmä v čase, keď Twitter bojuje za získavanie nových používateľov. Potešujúce však je to, že svojich najaktívnejších „odmení“ aj takýmto spôsobom. Na to, aby ste patrili do takejto skupiny potrebujete desaťtisíce nasledovníkov – followerov.

Len za rok 2015 má spoločnosť odhadom 2,2 mld. obrat a takmer všetko z reklám. Proces nie je u konca a stále na ňom budú spolupracovať a upravovať svoju metodiku posudzovania, komu zobraziť a komu nezobraziť reklamy. Nie je teda univerzálne pravidlo, ako sa dostať do VIP skupiny.

Zdroj: Recode.net

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.