Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Obľúbená filmová séria Hry o život mieri do kín s druhou časťou – Drozdajka 2. Oficiálne ju slovenské kiná predstavia od 19. novembra 2015, zákazníci FunFónu si však mohli pokračovanie kultovej snímky pozrieť ešte pred jej oficiálnym uvedením. Exkluzívna predpremiéra – len pre Funfónistov – sa konala v Bratislave, Banskej Bystrici a v Košiciach.

Najstarší slovenský alternatívny operátor FunFón sa stal hlavným partnerom filmu Drozdajka 2, ktorý je pokračovateľom úspešnej americkej filmovej série Hry o život. Pre svojich zákazníkov preto pripravil jedinečné filmové prekvapenie, keď ich pozval na exkluzívnu predpremiéru v Bratislave, Banskej Bystrici a v Košiciach.

FunFon_Drozdajka_2_a_nowat„Neustále sa snažíme hľadať možnosti, ako naše aktivity prepojiť so zákazníkmi a zároveň ich potešiť či zabaviť. FunFón je operátor pre mladých, značka, ktorá žije rovnakými podnetmi, ako jej zákazníci. Je pre nás prirodzené rozmýšľať ako oni, hovoriť spoločným jazykom a zdieľať s nimi zaujímavé udalosti, ktoré FunFón podporuje,“ povedala Ivana Nichtová, brand manažérka FunFónu.

FunFónisti dostali možnosť zabojovať o vstupenky prostredníctvom jednoduchej SMS hry. Tí najrýchlejší získali dve vstupenky na exkluzívnu predpremiéru a priamo na mieste ešte typickú pozornosť do kina –  balík pukancov.

Okrem toho mohli pred predpremiérou využiť typicky funfónovsko vtipnú fotostenu, odfotiť sa pri nej a priamo svoje snímky zdieľať na sociálnych sieťach pod hashtagom #FunFon. Za to si z predpremiéry odniesli okrem skvelého filmového zážitku i zábavné funfónovské darčekové prekvapenia.

 „Teší nás, že sme sa opäť mohli stať hlavným partnerom úspešného filmu a ponúknuť našim zákazníkom možnosť vidieť ho ako prví. Som presvedčená, že i druhá časť série Hry o život si našla medzi mladými ľuďmi fanúšikov a predpremiéru si skutočne vychutnali,“ dodala Ivana Nichtová.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.