Veľká vec! FunFónistom sa vôbec po prvýkrát prihovorí Pišta King naživo.

V úlohe režiséra organizuje online kasting, v ktorom bude prostredníctvom „livestreamingu“ na facebooku vyberať hercov do funfónovskej vianočnej reklamy. FunFón tak nadväzuje na spoluprácu so svojimi zákazníkmi a fanúšikmi a tentokrát ich nechá rozhodnúť, ako by mala vyzerať vianočná reklama podľa ich gusta.

Dosť bolo tradičných vianočných kampaní. Prišiel čas, aby sami ľudia povedali, ako má správna vianočná funfónovská reklama vyzerať. FunFón pokračuje v odvážnych výzvach a tento rok si pred Vianocami pre svojich zákazníkov a fanúšikov opäť pripravil netradičné prekvapenie – vyrobia si reklamu presne podľa svojich predstáv. Nadviazal tak na minuloročnú oslavu svojich piatych narodenín, keď vyzval ľudí, aby si vytvorili narodeninový darček podľa seba. Vďaka ich aktivite na facebooku vytvorili novú ponuku Centofka.

Vianočná reklama podľa Funfónistov

Okrem tvorby scenára príbehu, jeho zasadenia do „lokácie“, hlasovania za najlepšie kostýmy či za obsadenie postavičiek z Pištovho komparzu si v reklame môžu Funfónisti dokonca sami zahrať. Výber hercov sa uskutoční prostredníctvom dvoch živých online kastingov, priamo na facebookovom profile FunFónu. Odvážlivci budú vyzývaní na plnenie úloh podľa špeciálnych požiadaviek režiséra, a to v priamom prenose. „Diváci kastingu“ si s Pištom budú môcť naživo zavtipkovať či položiť otázky, na ktoré okamžite zareaguje. Takýto živý prenos s animovanou postavičkou sa uskutoční na Slovensku po prvýkrát.

„Odkedy sa FunFón objavil na telekomunikačnom trhu, sympatie svojich zákazníkov si získava nie len odvážnymi ponukami a cenovo výhodnými službami, ale aj svojskou a vtipnou komunikáciou. Fanúšikovia FunFónu sú už zvyknutí, že sú podstatnou súčasťou jeho aktivít a ich názor je dôležitý napríklad aj pri tvorbe novej ponuky. Pokračujeme ďalej a latku opäť posúvame. Tentokrát ich necháme kreatívne sa vyhrať s prípravou vlastnej vianočnej reklamy. Bude iná ako ostatné, bude jedinečná kvôli špeciálnemu online kastingu, bude naša spoločná – funfónovská. Súčasné digitálne technológie nám dovoľujú virtuálny svet postupne zreálňovať a približovať užívateľom sociálnych sietí. V tomto trende chceme pokračovať aj naďalej,“ vysvetľuje Katarína Čabáková, Advertising & Brand Manager spoločnosti Orange.

Pišta bude vyberať hercov v dvoch kolách, prvé sa uskutoční v nedeľu 27.11.2016 o 19 hod. a druhé v stredu 30.11.2016 o 19 hod. na facebookovom profile FunFónu. Prostredníctvom live streamingu odvážlivcov vyzve na úlohy v duchu funfónovského humoru, ktoré budú plniť a zverejňovať prostredníctvom komentárov pod videom. Z nich si „pán režisér“ vyberie 4 najlepších hercov-nehercov, z ktorých opäť Funfónisti svojimi hlasmi vyhlásia top dvojku. Dve nové tváre vianočnej reklamy FunFónu budú „prekreslené“ a zasadené do deja vianočného spotu.

Na účastníkov kastingu, ktorí nebudú mať šťastie, a ostatných Funfónistov, ktorí budú chcieť byť súčasťou „funfónovského produkčného tímu“ a podieľať sa na výrobe vianočnej reklamy, čakajú ďalšie dôležité úlohy. Ich hlasy rozhodnú o deji, kostýmoch, textoch či mieste, na ktorom sa dej spotu odohrá. Spoločné dielo si budú môcť pozrieť už 12.12.2016.

Značky: