Funguje naozaj výborne, už žiadne čakanie a mesiac bez smartfónu. Na to zabudnite!
V priebehu víkendu sme spozorovali na zariadení Samsung Galaxy S7 edge tmavé pásy cez displej, všetko ostatné fungovalo bezproblémovo. Smartfón sme pritom nejak mechanicky nepoškodili, a tak sme pripísali chybu problému s podsvietením, teda displeju. Pri plnom, manuálne nastavenom jase displeja sa chyba nevyskytovala. Neostávalo nič iné, ako reklamácia v autorizovanom servise.
Čakať takmer mesiac na telefón, ako to zvyčajne pri reklamáciách prebieha, je jednoducho dlho. No v tomto prípade ide o taký servis a reklamačný proces, ktorý len tak na bežné zariadenie nedostanete.
Samsung s uvedením svojich vlajkových lodí na trh spustil aj špeciálnu servisnú službu – Samsung MOJE S7 premium servis. Ako už z názvu vyplýva, služba sa týka len tejto vlajkovej lode spoločnosti Samsung a teda Galaxy S7 a S7 edge a to počas dvoch rokov záručnej doby. Služba platí pre zariadenia zakúpené koncovým zákazníkom v oficiálnej distribučnej sieti Slovenskej republiky. Takže pre všetky zariadenia zakúpené v overených predajniach, e-shopoch a samozrejme aj u slovenských operátorov.
Ako to funguje? Jednoducho!
Najskôr je potrebné zavolať na zákaznícku linku MOJE S7 – 0800 / 66 53 77. Tam vám okrem riešenia servisných otázok, ochotne poradia aj s nastavením zariadenia, kde možno tieto smartfóny zakúpiť atď. My sme potrebovali vybaviť reklamáciu a následnú opravu. Na zákazníckej linke MOJE S7 nám poradili a zapísali si potrebné údaje o telefóne a taktiež naše osobné dáta. Následne prišlo riešenie – náš problém s displejom to je potrebné vybaviť dvomi spôsobmi.
Ak nemáte čas cestovať do servisu osobne, môžete využiť služby dopravy zariadenia do servisu a po oprave späť k vám. Miesto vyzdvihnutia si určíte sami a termín podľa dostupnosti a dohody s operátorom. Samozrejmosťou je počas celej doby reklamácie náhradný smartfón Samsung Galaxy S7 / S7 edge (podľa dostupnosti).
My sme si vybrali druhú možnosť, a to cestu do servisu osobne. Najbližšie k nám bolo servisné stredisko Samsung v Bratislave. Tu nastalo to, čo oceňujeme najviac – oprava na počkanie! Po príchode do servisu sme poskytli potrebné údaje, smartfón, platný doklad o kúpe a kontaktné údaje, to je všetko. „Es-sedmičku“ sme si prevzali a o dve hodiny opravenú s novým displejom, bez akýchkoľvek problémov. Skvelé, takto si predstavujeme premium servis. Oprava na počkanie je samozrejme závislá od typu poruchy, ale väčšinu z porúch vedia technici odstrániť takýmto spôsobom. Záručný servis sa však netýka mechanicky poškodených zariadení, také opravy je nutné uhradiť v plnej výške.
Servisné strediská sú na Slovenku celkom tri – Bratislava, Žilina a Košice, čo nie je veľa, ale výhoda je práve odvoz aj dovoz vašej „es-sedmičky“ a obdobný náhradný telefón.
Verdikt je jasný, Premium Servis MOJE S7 funguje dobre, komunikácia so zákazníkom výborná a riešenie okamžité. Od príchodu, do dvoch hodín sme mali na „es-sedmičke“ nový displej a tým vyriešenú závadu. Treba povedať, že cena týchto zariadení si takýto prémiový prístup a riešenia v skutočnosti pýta :). Celú reklamáciu sme pritom riešili „inkognito“, nikto v servisnom stredisku ani na infolinke nevedel, že autor článku pracuje pre IT médiá.