Spoločnosť WhatsApp, ktorú vlastní Facebook, podnikla kroky k ubezpečeniu používateľov služby, že ich dáta a komunikácia sú súkromné. Uverejnila to v novej sekcii s najčastejšími otázkami FAQ.
Nie je žiadnym prekvapením, že spoločnosť vytvorila túto novú sekciu, ako reakciu na škandál, ktorý sa výrazne dotkol materskej spoločnosti Facebook. Obzvlášť zaujímavé je aj to, že sekcia sa vytvorila krátko po tom, čo zakladateľ WhatsApp odporúčal používateľom vymazať si konto na modrej sociálnej sieti.
Je potrebné spomenúť, že každá správa alebo hovor sú šifrované na oboch koncoch, a nikto iný (vrátane WhatsApp), nemôže zobraziť správu. Spoločnosť tiež spomína, že je stále opatrná, pretože keď používate službu WhatsApp Business, ostatní ľudia v spoločnosti môžu stále vidieť vašu komunikáciu a následne ju aj zneužiť.
Určite môžeme očakávať, že čoraz viac spoločností sa bude musieť zaoberať otázkami ochrany dát.
zdroj: phonearena
Prečítajte si aj:
Spotify pripravuje vylepšenia pre svoju bezplatnú verziu služby