Každý mesiac sleduje videá na YouTube 1,8 miliardy registrovaných používateľov.

CEO YouTube, Susan Wojcicki uviedla, že do štatistík za zahrnuli iba registrovaní používatelia a ich účty, ktoré sa využívajú na sledovanie videí prostredníctvom YouTube. Reálna sledovanosť, vďaka neregistrovaným používateľom, môže byť podstatne vyššia.

Tento míľnik bol ohlásený na YouTube Brandcast a okrem neho boli ohlásené ďalšie úspechy platformy. Medzi zaujímavé štatistiky patrí aj priamy prenos koncertu Beyoncé, ktorý sledovalo prostredníctvom živého prenosu rekordných 41 miliónov používateľov.

Za posledný mesiac skladba Despacito (2017) presiahla neuveriteľných 5,1 miliardy zhliadnutí, a tak sa stáva rekordérom platformy. Napríklad skladba Gangnam style (2012) zaostáva o celé 2 miliardy zhliadnutí.

Ešte v roku 2017 spoločnosť oznámila, že má registrovaných 1,5 miliardy používateľov.

Susan Wojcicki využíva YouTube Brandcast aj na riešenie rôznych problémov, ktoré sa otvorenosťou platformy vynárajú a dávajú tak priestor na šírenie konšpiračných teórií a nevhodných videí pre maloletých divákov.

zdroj: theverge

Prečítajte si aj:

YouTube začína fyzicky kontrolovať obsah pre deti. Algoritmy robili príliš veľa nebezpečných chýb

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.