Ukradnuté dáta o zákazníkoch tejto leteckej spoločnosti obsahovali viaceré detaily.

Ide o celkovo 380 000 zákazníkov, ktorých údaje zahŕňali meno, adresu, telefónne číslo a platobné informácie.

Medzi ukradnutými dátami neboli pasové údaje ani detaily o ich cestách. Aerolinky hovoria, že ukradnuté dáta z webovej stránky a aplikácie pre smartfóny boli v rozsahu 21. augusta až 5. septembra 2018. British Airways kontaktovali zákazníkov a informovali ich o potrebe spojiť sa s ich bankou a vydavateľom platobných kariet.

V súčasnosti je prienik do systému pod kontrolou a zákazníci môžu využívať objednávanie leteniek bezpečným spôsob. K tomuto útoku sa doposiaľ neprihlásila žiadna hackerská skupina. Nebol to však prvý incident, ktorému musela spoločnosť čeliť. Minulý rok musela zrušiť 700 letov, čo ovplyvnilo 75 000 zákazníkov.

Zdroj: TheNextWeb

Prečítajte si aj:

Letecká spoločnosť Singapore Airlines začne využívať blockchainovú technológiu

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Komentáre sú uzavreté