Ukradnuté dáta o zákazníkoch tejto leteckej spoločnosti obsahovali viaceré detaily.
Ide o celkovo 380 000 zákazníkov, ktorých údaje zahŕňali meno, adresu, telefónne číslo a platobné informácie.
Medzi ukradnutými dátami neboli pasové údaje ani detaily o ich cestách. Aerolinky hovoria, že ukradnuté dáta z webovej stránky a aplikácie pre smartfóny boli v rozsahu 21. augusta až 5. septembra 2018. British Airways kontaktovali zákazníkov a informovali ich o potrebe spojiť sa s ich bankou a vydavateľom platobných kariet.
We are aware of reports of a data breach affecting British Airways and are working with partners to assess the best course of action.
— National Crime Agency (NCA) (@NCA_UK) September 6, 2018
V súčasnosti je prienik do systému pod kontrolou a zákazníci môžu využívať objednávanie leteniek bezpečným spôsob. K tomuto útoku sa doposiaľ neprihlásila žiadna hackerská skupina. Nebol to však prvý incident, ktorému musela spoločnosť čeliť. Minulý rok musela zrušiť 700 letov, čo ovplyvnilo 75 000 zákazníkov.
Zdroj: TheNextWeb
Prečítajte si aj:
Letecká spoločnosť Singapore Airlines začne využívať blockchainovú technológiu