Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Ucelená platforma kombinuje vzdialenú správu a monitoring so vzdialenou podporou a efektívnym tiketovacím a účtovacím systémom.

Spoločnosť ZEBRA SYSTEMS, distribútor riešení N-able na českom a slovenskom trhu, oznámila dostupnosť N-able N-sight RMM, uceleného riešenia so špičkovými funkciami, ktorý je určený pre poskytovateľov MSP služieb. Vďaka kombinácii cloudového systému na vzdialenú správu a monitoring (RMM), vzdialenej podpory (Take Control) a automatizácie riadených služieb (MSP Manager) uľahčuje riešenie N-sight poskytovateľom MSP začiatok a rozvoj ponuky riadených služieb za veľmi konkurencieschopné ceny.

„Poskytovatelia MSP služieb na najrôznejších úrovniach potrebujú riešenie, ktoré sa jednoducho postará o väčšinu ich potrieb,“ hovorí Ondřej Šabata, Sales Engineer pre riešenie N-able v spoločnosti ZEBRA SYSTEMS. „Preto spoločnosť N-able uviedla riešenie N-sight RMM umožňujúce MSP poskytovateľom začať či rozšíriť svoj MSP biznis. Platforma ponúkaná našou spoločnosťou obsahuje všetko, čo taký poskytovateľ s ohľadom na svoj rozpočet potrebuje na optimalizáciu svojho podnikania a jeho ďalší rozvoj.“

Platforma N-sight zahŕňa:

  • Multi-tenantnú vzdialenú správu a monitoring systémov Windows, Linux a Apple s:
    • Prehľadnou konzolou zobrazujúcou kritické informácie počas prevádzkových špičiek;
    •  Jednoduchou automatizáciu pomocou viac ako 600 skriptov na zvýšenie produktivity;
    • Flexibilným patch managementom na udržanie maximálnej ochrany a splnenie bezpečnostných štandardov.
  • Take Control, riešenie vzdialenej podpory s:
    • Funkciou „Fast Assist“ na rýchle riešenie problémov na diaľku vrátane živého chatu;
    • Mobilnou podporou natívnych aplikácií Android a iOS;
    • Vyspelým šifrovaním a viacfaktorovým overovaním na rýchly a bezpečný prístup.
  • MSP Manager, integrované riešenie obchodnej správy vrátane:
    • Podpory automatizovaných tiketovacích a účtovacích procesov na dosiahnutie maximálnej efektivity a presnosti;
    • Jednotného a automatizovaného service desku vrátane podpory mobilných aplikácií;
    • Zákazníckeho portálu s možnosťou vlastného brandovania na posilnenie lojality svojich zákazníkov.

Podľa Technology Services & Industry Association sú riadené služby s každoročným 20-percentným nárastom jedným z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich sektorov technologického priemyslu, ktorý však čelí trom základným výzvam: rozvoju biznisu, udržaniu zákazníkov a zaisteniu ziskovosti. N-able N-sight cieli presne na riešenie týchto výziev tým, že umožňuje rýchle rozšírenie zákazníckej základne, efektívne a profitabilne prevádzkovanie MSP služieb a spoľahlivé zabezpečenie SMB zákazníkov. MSP poskytovatelia majú teraz presne to, čo potrebujú na dosiahnutie ďalšej úrovne v oblasti poskytovania MSP služieb.   

Viac o N-able N-sight nájdete na tomto odkaze.

Značky: