Pred pár dňami sa objavili prvé problémy s OLED displejmi.
Zákaznícky servis spoločnosti problém uznal a Apple v súčasnosti hľadá riešenie. Predbežný odhad pracuje s verziou, že ide o problém so systémom a softvérom. Je to rozhodne ten lepší prípad, keďže ho je možné vyriešiť aktualizáciou. Ak by bol problém s hardvérom, Apple by bol následné nútený pripraviť zvolávaciu akciu, čo je podstatne náročnejšie.
Je aj celkom prirodzené, že používatelia chcú vedieť, či ich zariadenie nemá spomínaný problém s displejom. Apple problém „zelenej obrazovky“ nemá pritom prvýkrát. Predchádzajúce problémy boli spôsobené chybami v displejoch od spoločnosti LG.
Existuje jednoduchý spôsob, ako zistiť, či má vaše zariadenie problém so „zelenou obrazovkou“. Prejdite do prostredia so slabým osvetlením a upravte jas telefónu na najnižšiu úroveň. Potom zapnite iné ako čierne aplikácie s nízkym kontrastom. V týchto nastaveniach sa problém prejaví, aj keby bol mierny. Bez ohľadu na to, ako výrazne sa problém s displejom prejavuje, okamžite po vydaní aktualizácie vykonajte opravu, aby sa problém nezhoršil.
Séria iPhone 12 používa displeje od dvoch juhokórejských výrobcov displejov – Samsung a LG Display. Aj keď existujú správy, že pravdepodobnosť výskytu problému so zelenou obrazovkou je pri LG o niečo vyššia, o tomto tvrdení nemáme žiadne dôkazy.
Zatiaľ sa zdá, že problém majú obrazovky od Samsungu (kód G9N / G9P) aj LG (kód GVC / GH).
Zdroj: GizChina
Prečítajte si aj: