Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V súťaži finančných produktov Zlatá minca spoločnosť Mastercard získala za rok 2016 až dve prvé miesta, rovnako ako v predchádzajúcom ročníku. Toto ocenenie v oblasti bankovníctva a finančných produktov sa každoročne udeľuje už od roku 2005 a odborná porota vyberá ocenenia v 30 produktových kategóriách. 

Spoločne s VÚB bankou zvíťazila spoločnosť Mastercard v kategórii Kreditné karty s exkluzívnou platobnou kartou Mastercard World s jedným z najvyšších rozdielov, 14 bodov. „Vyhrať raz v prestížnej súťaži Zlatá minca môže byť šťastie, ale obhájiť prvenstvo v kategórii Kreditné karty s produktom Mastercard World ma utvrdzuje v tom, že pre affluentný segment klientov sme prvou voľbou a náš produkt napĺňa všetko, čo od kreditnej karty ľudia požadujú,“ uviedla Andrea Šipošová, vedúca oddelenia Kartové produkty VÚB banky.

Spoločne s mBank zas zvíťazil Mastercard v kategórii Debetné karty s produktom Zlatá mKarta. „Sme veľmi radi, že prémiový produkt, ktorý sme spoločne s Mastercard predstavili len v minulom roku, tak rýchlo získal podporu verejnosti i odborníkov. Ocenenie Zlatá minca, ktoré potvrdzuje výnimočnú kvalitu Zlatej mKarty, je pre nás záväzkom pre ďalší rozvoj našich kartových produktov v budúcnosti,” uviedol Zdeňek Rys, produktový manažér mBank.

Týmito oceneniami spoločnosť Mastercard opäť preukázala svoje líderstvo v oblasti bankovníctva a finančných služieb a potvrdila, že partnerstvo s poprednými bankami na Slovensku prináša klientom mnohé benefity.

Som nesmierne rád, že nie len klienti bánk, ktorí radi využívajú karty Mastercard, ale tiež odborná porota vyhodnotili oba víťazné produkty ako najlepšie na trhu. Mastercard aj naďalej pokračuje v skvelej spolupráci so slovenskými bankami, tak, aby mohli spoločne priniesť klientom čoraz vyspelejšie technologické produkty,“ uviedol Miroslav Lukeš, generálny riaditeľ Mastercard pre Slovensko, Českú republiku a Rakúsko.

O výsledkoch ocenení Zlatá minca rozhodla 54 členná odborná porota v tridsiatich produktových kategóriách. Medzi ne patria napríklad bankové účty, internet banking, mobile banking, ale tiež spomínané kreditné karty a debetné karty.

Prestížna súťaž Zlatá minca sa na Slovensku koná už od roku 2005, pričom prináša všetkým záujemcom o kvalitné finančné produkty optimálny výber. V jednotlivých kategóriách poskytuje finančným spoločnostiam príležitosť zhodnotiť či vylepšiť svoje produkty. Okrem tejto skutočnosti tiež vnáša do spoločnosti pohľad na finančnú gramotnosť či povedomie o najnovších technologických vymoženostiach v oblasti finančníctva.

Porotu, ktorá rozhoduje o výsledkoch súťaže tvoria odborníci z viacerých oblastí. Okrem iných napríklad ekonomickí novinári, finanční poradcovia, zástupcovia profesijných asociácií, ekonomických serverov a podobne.

Medzi kritéria výberu u poroty patria prospešnosť produktu pre klienta, efektivita, unikátnosť produktu, inovatívnosť, transparentnosť, ale tiež dostupnosť produktu.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.