Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

4ka opäť prichádza s invenčnými riešeniami, ktoré čeria vody stojatého telekomunikačného trhu.

Svojim zákazníkom najnovšie ponúka nový produkt TO.10, ktorý im za rovných desať eur na 30 dní prinesie do mobilu 10 GB dát v sieti 4ky a stovku minút alebo SMS v celej EÚ a ešte oveľa viac.

Volania a SMS minulosťou/sú dobou ľadovou

„Ak dnes ešte naši konkurenti bazírujú na klasických hlasových balíkoch z 90. rokov, znamená to, že alebo nesledujú trh, alebo im je záujem zákazníka ukradnutý. Len za ostatných šesť mesiacov sa priemerná spotreba našich dátujúcich zákazníkov zdvojnásobila a neustále rastie a bude ešte naďalej viac rásť. Podľa prieskumov, ktoré sme si dali urobiť, ale aj z celosvetových trendov vidíme, že mladí a nielen tí, dnes už netelefonujú a neposielajú klasické SMS. Naopak, omnoho viac už začínajú využívať na komunikáciu aplikácie ako Facebook Messenger, Snapchat, Instagram, Twitter, Viber, či WhatsApp, ktoré využívajú rýchle dáta v mobile a tým pádom umožňujú nepomerne bohatšiu komunikáciu. Ľudia skrátka chcú a potrebujú byť totálne online,“ vysvetľuje pozadie vývoja nového produktu výkonný riaditeľ SWAN Mobile, a. s., Martin Mosný.

to-10_web2016_8_nowat

Datacentrický balík TO.10 prichádza s automatickou obnovou, to znamená, že na rozdiel od existujúcich paušálov konkurentov sa obnovuje nie v čase, ktorý napevno zákazníkovi určuje operátor, napr. na konci mesiaca, ale podľa toho ako rýchlo zákazník spotrebuje svoje dáta v balíku. Ak 10 GB dát minie zákazník skôr, balík TO.10 mu 4ka hneď automaticky obnoví, pokojne aj niekoľkokrát za mesiac. Ak zákazník dáta neminie, balík TO.10 sa mu automaticky obnoví po uplynutí 30 dní. Úhrada balíka v hodnote 10 eur sa realizuje z kreditu.

Balík TO.10 obsahuje:

  • 10 GB dát vo vlastnej sieti 4ky
  • 100 minút alebo SMS v rámci všetkých sietí v SR a z/do EÚ
  • volania po 3. minúte vo vlastnej sieti 4ky
  • automatickú obnovu dát a minút/SMS každých 30 dní, alebo po vyčerpaní objemu dát v balíku
  • online kontrolu spotreby cez novo spustenú Moju zónu
  • nastavenie automatického dobitia kreditu cez novo spustenú Moju zónu pre lepší komfort
  • V balíku TO.10 nie sú zahrnuté volania na špeciálne čísla ako audiotext, zákaznícku linku 950, skrátené čísla alebo platby za služby.

Balík TO.10 si môže zákazník aktivovať ku SIM karte Moja 4ka a to dvoma spôsobmi: na každej pobočke Slovenskej pošty alebo prostredníctvom SMS správy v tvare TO.10 na krátke  číslo 950. Aktivácia balíka TO.10 na pošte je určená predovšetkým pre nových zákazníkov, ktorí môžu priamo pri kúpe SIM karty Moja 4ka požiadať o aktiváciu balíka TO.10. Naraz tak na pošte zaplatia 14 eur. V tomto prípade sa balík TO.10 aktivuje hneď po aktivácii SIM karty. Pre existujúceho zákazníka je výhodnejšia a pohodlnejšia aktivácia prostredníctvom SMS správy. SIM kartu Moja 4ka je samozrejme možné kúpiť aj na e-shope 4ky na www.4ka.sk. O úspešnej  aktivácii balíka TO.10, zákazníci obdržia informačnú SMS.

Ak sa zákazník rozhodne na nejaký čas, napríklad počas pobytu v zahraničí, nevyužívať TO.10, vie si automatickú obnovu zastaviť zaslaním SMS v tvare TO.1O STOP na krátke číslo 950 a SIM karta mu bude po vyčerpaní aktuálneho balíka naďalej fungovať ako bežná predplatená karta Moja 4ka. Následne si zákazník môže zaslaním SMS TO.10 na 950 balík opätovne kedykoľvek zapnúť.

V prípade, ak chce zákazník využívať aj dáta v národnom roamingu, môže si aktivovať k balíku TO.10 dátový balík GIGA PLUS v objeme 1GB za 4 eurá. Ak ale vyčerpá 100 minút či SMS, ktoré sú zahrnuté v cene TO.10, skôr, zaplatí za ďalšie minúty alebo SMS len 4 centy za minútu, rovnako ako pri štandardnom využívaní služby Moja 4ka.

Rozdiel medzi paušálom a TO.

„Paušál je typ produktu, v ktorom typicky za mesačný poplatok zákazník dostane predplatený počet minút alebo MB a na konci mesiaca faktúru. Pri TO.10, a nielen pri ňom, sme k požiadavkám súčasných, ale aj potenciálnych zákazníkov, eliminovať nepohodlie pri dobíjaní kreditu, pristúpili, dovolím si povedať, inovatívne. Spojili sme jednoduchosť, flexibilitu a kontrolu nad spotrebou známe z Mojej 4ky s jednoduchým automatickým dobitím kreditu prostredníctvom niečoho, čo dnes nosí vo vrecku takmer každý človek na Slovensku – s platobnou kartou. Zároveň sme pridali pohodlnú kontrolu spotreby online, ktorú naši zákazníci od nás tak veľmi požadovali,,“ hovorí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWAN Mobile, a.s., Peter Helexa.    

tlacova-beseda_to-4ka_005_web2016_8_nowat

Od spustenia TO.10 má totiž každý zákazník 4ky, bez ohľadu na to či využíva balík TO.10 alebo štandardnú Moju 4ku, možnosť nechať sa kompletne odbremeniť od manuálneho sledovania a dopĺňania stavu kreditu na svojej SIM karte.

Pravidelné, napríklad mesačné, dobitie kreditu v zákazníkom zvolenej výške, ako aj automatické dobitie kreditu pri jeho poklese pod určitú hranicu, si z platobnej karty môžu aktivovať všetci zákazníci využívajúci Moju 4ku ako aj balík TO.10, v novootvorenej samoobslužnej sekcii www.4ka.sk pod názvom Moja zóna.

„Ak si u nás zákazník nastaví pravidelnú alebo automatickú obnovu kreditu prostredníctvom platobnej karty online cez Moju zónu, už sa mu nestane, že kredit v neočakávaných momentoch a na neočakávaných miestach vyčerpá a on zostane odrezaný od našich služieb. Za každé zrealizované pravidelné alebo automatické dobitie kreditu, samozrejme zákazníkovi vystavíme aj zjednodušený daňový doklad, dostupný online v Mojej zóne, kde sú pre zákazníka pohodlne dostupné aj informácie o mesačnej spotrebe služieb a aktivovaných balíkoch. Myslíme si, že náš prístup je lepší ako klasická platba na faktúru, ktorú zvyknú niektorí zákazníci napríklad niekde založiť. A čo je tiež dôležité, automatické dobitie i Moja zóna sú dostupné pre všetkých zákazníkov Mojej 4ky, bez ohľadu na to, či sa rozhodnú využívať balík TO.10 alebo nie,“ doplnil Peter Helexa.

Tradičnými spôsobmi na dobitie kredit ostávajú pobočky Slovenskej pošty, dobíjacie kupóny či jednorazová online úhrada kreditu na www.4ka.sk.

Moja zóna

4ka si prichystala pre zákazníkov novinku aj priamo na svojej internetovej stránke. Súčasťou webu je odteraz aj portál Moja zóna, ktorá slúži pre už spomínané pravidelné alebo automatické dobíjanie kreditu prostredníctvom platobnej karty ako aj na zobrazenie či kontrolu spotreby zákazníka so SIM kartou Moja 4ka.

tlacova-beseda_to-4ka_web2016_8_nowat

Na plnohodnotné využívanie Mojej zóny je potrebná registrácia, ktorá však prebieha veľmi rýchlo a jednoducho. Základná kontrola spotreby je k dispozícii aj prostredníctvom jednorázového prihlásenia cez SMS token. Ihneď po zaregistrovaní si môže zákazník skontrolovať stav kreditu alebo zobraziť aktuálny prehľad spotreby. Okrem toho majú zákazníci výrazne uľahčený proces dobíjania kreditu. Stačí, ak prostredníctvom Mojej zóny zákazník požiada o uloženie údajov o svojej platobnej karte pre účely dobíjania kreditu. Samotné údaje o karte však neukladá operátor, ale priamo jedna z popredných slovenských bánk, s ktorou 4ka spolupracuje.

Výhody automatického alebo pravidelného dobitia kreditu z platobnej  karty cez portál Moja zóna:

  • zákazník má dobitie kreditu bez starostí – kredit sa mu pravidelne, alebo automaticky pri poklese pod určitú úroveň dobije bez toho, aby zákazník musel realizovať manuálnu operáciu
  • na dobitie kreditu nie je potrebné mať platobnú kartu pri sebe, ani s ňou akokoľvek manipulovať
  • kredit sa dobije bez ohľadu, či je zákazník v SR alebo v zahraničí
  • je možné nastaviť pravidelné alebo automatické dobíjanie kreditu z jednej platobnej karty aj pre viac SIM kariet naraz, napríklad ak SIM karty využíva celá rodina, prípadne firma
  • pre dobitie kreditu na jednotlivých SIM kartách ako aj pre transakcie na platobnej karte je možné nastaviť finančné limity, aby mal držiteľ platobnej karty dobíjanie kreditu pod kontrolou

Viaceré spôsoby dobíjania kreditu

Zákazníci 4ky si môžu dobíjať kredit podľa vlastnej potreby. Prvou možnosťou je jednorázové dobitie kreditu, no sú tu aj pohodlnejšie spôsoby.

Tým druhým je pravidelné dobitie kreditu – zákazník nastaví hodnotu kreditu a časový interval, môže to byť mesiac či týždeň alebo konkrétny deň (napr. 15. deň v mesiaci), kedy chce mať kredit dobitý prostredníctvom platobnej karty o určitú sumu.

Tretí spôsob je automatické dobitie kreditu – zákazník si nastavuje hodnotu dobitia, ak mu poklesne kredit pod hodnotu 0,50 eura alebo jedno euro. Vtedy sa mu automaticky pripíše kredit v hodnote, ktorú si nastaví. Môže to byť 4, 8, 10, 12 alebo 16 eur.

Automatické i pravidelné dobitia kreditu sa realizujú cez zabezpečený systém partnerskej banky. Pre oba spôsoby platí, že zákazník si môže nastaviť aj mesačný limit z platobnej karty, aby mal zákazník svoje platby pod kontrolou, ideálne, ak dobíja kredit cez platobnú kartu aj pre viaceré telefónne čísla.

Do budúcnosti plánuje 4ka funkcionality Mojej zóny naďalej rozvíjať, pričom ďalšie vylepšenia pribudnú ešte počas tohto roka.

VIDEO TOUCHIT: 4ka – Nový balík TO.10 ponúka 10 GB dát a volania za 10 eur. Operátor spustil aj zákaznícku zónu na webe (doplnené aj o video)

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.