Je tu predsalen malá nádej, že sa vám výrez v displeji nakoniec zapáči.

Samozrejme to platí iba v prípade, pokiaľ ste si ešte na tento konštrukčný prvok nezvykli. Oppo sa aktuálne snaží presadiť aj mimo domovskej Číny. Síce pre tento účel nedávno predstavený model Oppo Find X prešiel pomerne neúspešne testom odolnosti, teraz to vyzerá na odlišný prístup k dizajnu smartfónov.

Medzi vkusným dizajnom a technickým riešením je niekedy ťažké nájsť rovnováhu. Oppo chce pri modeloch F9 a F9 Pro ukázať, že k výrezu v displeji sa dá pristupovať aj inak, ako je to doteraz medzi výrobcami zaužívané.

Apple mohol podnietiť masové využívanie výrezu, ale skutočne prvým zariadením s výrezom v displeji bol Essential Phone s malým kruhovým výrezom na vrchu 5,7-palcového LCD panela. Keďže Andy Rubin váhal o pokračovaní prác na nástupcovi Essential Phonu, tak môžeme predpokladať, že Oppo sa inšpirovalo práve zariadením otca Androidu. Nový výrez v tvare kvapky vody dáva pripravovaným smartfónom Oppo skutočne svieži dizajn.

Nový prístup k bezrámčekovému vyhotoveniu prináša pre Oppo čerstvý vietor do plachiet. Zariadenia budú obsahovať duálne fotoaparáty na zadnej stene. Stále môžete vidieť bradu zariadenia a samozrejme vo vrchnej časti kvapku v displeji so selfie fotoaparátom. Aspoň zo začiatku budú Oppo F9 a F9 Pro uvoľnené pre trhy, akými sú napríklad Malajzia a India.

Postupom času by sa mohli objaviť tieto smartfóny aj na ostatných trhoch sveta. Okrem výborného pomeru displeja k telu zariadenia Oppo vkladá svoje nádeje aj do technológie rýchleho nabíjania VOOC, ktorá disponuje skvelými vlastnosťami. Cenovka pre tieto smartfóny by mala byť nastavená veľmi rozumne a nemalo by sa zabudnúť na odolnosť voči vode a prachu, ako aj AI.

Zdroj: PhoneArena

Prečítajte si aj:

Oppo Find X ukážkovo zlyhal v teste odolnosti. Pozrite si video

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.