Operátor Tesco mobile v reakcii na aktuálnu situáciu pridáva zákazníkom s predplatenými kartami 20 % bonusového kreditu navyše. Bonus je plošný a získavajú ho automaticky všetci zákazníci pri dobitiach kreditu až do 5. apríla 2020.
„Z prevádzkových dát vieme, že naši zákazníci potrebujú v tomto období udržiavať intenzívnejší telefonický kontakt s blízkymi, chceme im preto aj týmto spôsobom pomôcť zostať v spojení,“ hovorí Jan Semotán, general manager Tesco mobile pre ČR a SR.
Operátor zároveň klientov vyzýva, aby využívali možnosť online dobíjania na www.tescomobile.sk/dobijanie, respektíve používali mobilnú aplikáciu Môj Tesco mobile pre platformu Android. „V našej mobilnej aplikácii si okrem dobitia kreditu zákazníci môžu spravovať aj väčšinu služieb bez návštevy predajne či volania na momentálne vyťaženejšiu zákaznícku linku,“ dodáva Semotán. 20-percentný bonus na dobitie kreditu Tesco mobile sa vzťahuje na všetky dobíjacie kanály pre programy Bodka aj Karta, a to pri dobití kreditu do 5. apríla 2020.
Aplikáciu Môj Tesco mobile pre operačný systém Android si bezplatne stiahnete tu.
Tesco mobile je partnerským produktom spoločností TESCO STORES SR a O2 Slovakia. Predaj sa uskutočňuje v predajnej sieti Tesco a spoľahlivosť poskytovaných služieb je zabezpečená využívaním siete O2 Slovakia. Tesco mobile bol uvedený na telekomunikačný trh v decembri 2009, odkedy nadväzuje na úspešné pôsobenie v Spojenom kráľovstve Veľkej Británie a Severného Írska a v Írsku. V súčasnosti pôsobí aj v Českej republike. Tesco mobile na Slovensku sa primárne orientuje na poskytovanie predplatených služieb. Viac na www.tescomobile.sk.