Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Startupová spoločnosť vcita pôsobiaca v oblasti CRM spustila v spolupráci s európskym zastúpením spoločnosti Mastercard platformu Business Unusual. Ide o kompletné riešenie správy vzťahov s odberateľmi (CRM) a vzdelávanie, ktoré malým firmám pomôže s prechodom do digitálneho prostredia.

Platforma Business Unusual je navrhnutá na mieru malým firmám. Prostredníctvom jedinej aplikácie im pomáha automatizovať bežné administratívne  úkony. Využíva rozsiahle európske siete partnerov spoločnosti Mastercard. Tým platforma umožňuje svojich klientov z radu malých firiem podporovať prostredníctvom služieb, ktoré idú nad rámec bežného bankovníctva. Využívanie platformy je pre malé firmy zdarma počas prvých troch mesiacov od prihlásenia sa. Malé podniky a podnikatelia takto získajú unikátne riešenie svojich bezprostredných i dlhodobých potrieb.

Platforma Business Unusual firmám umožní fungovať efektívnejšie vďaka sade užitočných nástrojov medzi, ktoré patria:

  • Správa odberateľov
  • Účtovanie výkonov
  • Elektronická fakturácia
  • Online časový plánovač
  • E-mailový marketing
  • Vzdelávacie prostredie

„Vďaka nášmu partnerstvu so spoločnosťou vcita majú majitelia malých firiem možnosť práve v tomto zložitom období výrazne zvýšiť efektivitu svojho podnikania. Tento krok prirodzene zapadá do našej snahy byť partnerom prvej voľby pre podniky všetkých veľkostí ako v Európe, tak i kdekoľvek vo svete. Spustením platformy Business Unusual spolu so spoločnosťou vcita prinášame skutočnú pomoc malým podnikom pri ich prechode k digitálnemu fungovaniu. Je potrebné si uvedomiť, že keď sú v tiesni malé podniky, sú v tiesni celé miestne komunity okolo nich. Preto sme radi, že máme možnosť tieto dôležité piliere ekonomiky i spoločnosti zmysluplne podporovať,“ hovorí Marcus O’Toole, viceprezident spoločnosti Mastercard Europe zodpovedný za segment malých podnikov.

Majiteľom malých firiem platforma umožňuje ľahko prejsť k digitálnemu spôsobu riadenia svojho podnikania. Popri ponuke užitočných nástrojov je Business Unusual i možnosťou, ako získať prístup k radu úspešných podnikateľov a k ich skúsenostiam s úspechmi i neúspechmi. Aby malé podniky mohli získavať a uplatňovať nové znalosti, ponúka platforma špeciálne vytvorený obsah, ktorý sa firmám počas súčasnej komplikovanej situácie isto zíde. K dispozícii sú napríklad návody, ako činnosť firmy previesť do online prostredia, ako na diaľku udržiavať kontakt s odberateľmi, či ako sa najlepšie pripraviť na budúcnosť. A keďže vzdelávacie možnosti sú priamo súčasťou riešenia pre správu vzťahov s odberateľmi, môžu užívatelia novonadobudnuté znalosti bezprostredne uplatniť – stačiť im bude iba pár kliknutí myšou.

Pri vývoji platformy Business Unusual sme sa opierali o dva najvýznamnejšie vzťahy, ktoré máme. Prvým je vzťah s komunitou podnikateľov okolo nás, teda užívateľmi platformy vcita. Tí spojili svoje sily a ponúkli ostatným podnikateľom svoje rady a podporu v ich snahe obstáť v neistých hospodárskych podmienkach. Druhým je vzťah s tímom spoločnosti Mastercard, naladeným na rovnakú vlnu. Tento tím s nami zdieľa presvedčenie, že vzájomnou spoluprácou dokážeme pomôcť firmám, ktoré tvoria ‚chrbticu ekonomiky‘, aby z existujúcej situácie vyšli silnejšie a s pevnými základmi pre ďalší úspešný rozvoj,“ dodáva Adi Engel, riaditeľ obchodného rozvoja spoločnosti vcita.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.