Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Mastercard uzavrel ročné partnerstvo s organizáciou Hitpoint, ktorá je držiteľom práv na organizovanie oficiálnych turnajov hry League of Legends na Slovensku a v Českej republike. Súťaž tak celý rok 2021 ponesie názov Mastercard Hitpoint Masters a navýši sa aj finančná dotácia turnaja. Mastercard spolupracuje s tímom eSuba a s influencerom a tvorcom herných videí na platforme Twitch Petrom „Xnapym“ Jirákom. Spoločnosť tak nadväzuje na svoje globálne aktivity v oblasti v ešportu.

„V oblasti ešportu vidíme veľký potenciál aj vzhľadom na to, že je jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov na Slovensku a v Českej republike. Už od roku 2018 je Mastercard globálnym partnerom Riot Games a hráči z celého sveta to veľmi oceňujú. Našim cieľom je prispieť k rastu a kvalite  slovenského a českého ešportu, celej lokálnej ešportovej komunity a pomôcť zvýšiť jej konkurencieschopnosť v medzinárodnom meradle,“ hovorí Tomáš Doležal, marketingový riaditeľ Mastercard pre Slovensko a Českú republiku.

Ešport je jedným z najrýchlejšie rastúcich odvetví v oblasti zábavy. V minulom roku v súvislosti s mimoriadnymi opatreniami zaznamenal na Slovensku i v Českej republike obrovskú vlnu záujmu. Finále zimnej edície ligy Hitpoint Winter sledovalo na internete 54 tisíc divákov.

Mastercard chystá v spolupráci s Hitpoint niekoľko noviniek a benefitov pre fanúšikov ešportu. Prvý z nich je súťaž pre fanúšikov League of Legends, ktorí sú zároveň držiteľmi karty Mastercard. Ak si uložia svoju kartu v hre a uskutočnia s ňou určitý počet transakcií, budú môcť súťažiť o 100 originálnych cien. Tou hlavnou je štvordenný zážitok na nezaplatenie v rámci Majstrovstiev sveta v League of Legends (Worlds) v Šen-čenu.

Tím eSuba je historicky najúspešnejším profesionálnym herným tímom na Slovensku a v Českej republike. Od svojho založenia v roku 2004 dokázala skupina najtalentovanejších hráčov lokálnej scény získať už viac ako 1 500 medailových umiestnení z turnajov na celom svete, vrátane niekoľkých titulov majstrov sveta. „Dlhodobým poslaním tímu eSuba je plniť hráčom ich sny. Partnerstvo s Mastercard pre nás znamená nielen lepšie zázemie pre hráčov, ale tiež otvára nové možnosti pre podporu a výchovu mladých talentov. Vážime si prejavenú dôveru a už teraz sa tešíme, ako prostredníctvom našich aktivít prinesieme fanúšikom nezabudnuteľné zážitky a budeme spoločne posúvať celú hernú scénu dopredu,” hovorí Alexander Ambróz, tímový riaditeľ eSuba.

Peter „Xnapy“ Jirák je hráč League of Legends, tvorca herných videí a moderátor ešportových súťaží. Patrí medzi najpopulárnejších českých gamingových streamerov a na platforme Twitch ho sleduje viac ako 130 tisíc ľudí. Spoluprácu s Mastercard nadviazal na jeseň minulého roka a spoločne fanúšikom ešportu prinášajú napríklad zaujímavé príbehy hráčov z celého sveta. „Spolupráca so spoločnosťou Mastercard je obrovskou poctou a splneným snom. Nemôžem si predstaviť lepšieho partnera na nakopnutie domáceho ešportu a posunutie môjho obsahu na ďalší level. Verím, že spoločnými silami zvládneme prezentovať ešport formou, ktorá oslní aj toho najväčšieho kritika, a ukážeme i širšej verejnosti, že nejde  len o bezmyšlienkovité klikanie,” hovorí Peter „Xnapy“ Jirák.

Mastercard už od roku 2018 pôsobí ako prvý globálny partner svetových súťaží vrátane šampionátu Worlds. Sponzoruje tiež priamo americkú ligu LCS či po novom brazílsku CBLOL. V Európe sa Slovensko  a Česká republika stávajú po severskej NLC druhým regiónom, v ktorom Mastercard ešport podporuje.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.