Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nové aplikácie umožňujú vlastné nastavenie spracovania dokumentov a vzdialené riešenie prípadných chýb tlače. Samsung integruje mobilné technológie do svojich tlačiarní a multifunkčných zariadení a užívateľom tak uľahčuje každodennú prácu.

Spoločnosť Samsung Electronics predstavila dve nové aplikácie pre tlač dokumentov s názvom Dynamic Workflow, resp. RemoteCall, ktoré zvyšujú produktivitu a šetria náklady koncovým užívateľom.

Dynamic Workflow a RemoteCall sú najnovšími prírastkami rozhrania Smart UX Center, ktoré je súčasťou všetkých multifunkčných tlačiarní Samsung Smart MultiXpress. Tieto nové nástroje užívateľom šetria čas, pretože dokážu vykonať niekoľko úloh v jedinom kroku a v prípade potreby spoja tlačiareň s technikom, ktorý vie opraviť chyby na diaľku.

„Moderná mobilná technológia ponúka mnoho výhod pre kancelárske prostredie a my ich využívame pre zdokonalenie tlačových riešení,“ povedal David SW Song, Senior viceprezident divízie Printing Solutions Business spoločnosti Samsung Electronics. „Rozhranie Smart UX Center a všetky aplikácie, ktoré pre neho vyvíjame, umožňuje spárovanie tlačiarne s inteligentnými zariadeniami s OS Android, čím poskytujeme užívateľom potrebnú mobilitu a ľahký prístup k tlačiarni.“

Aplikácia Dynamic Workflow tiež pomáha užívateľom šetriť čas. Stačí zhrnúť niekoľko úloh ako je skenovanie, optické rozpoznanie typu dokumentu a jeho distribúciu do jediného kroku, ktorý si môže uložiť ako skratku pre budúce využitie. Nabudúce tak všetky tieto úlohy zadá jednoduchým jedným dotykom.

RemoteCall je platená aplikácia, ktorá umožňuje spojenie tlačiarne na diaľku so servisným centrom, ktorého pracovníci vykonajú diagnózu a riešenie prípadného problému. Vďaka prepojeniu môžu technici ovládať užívateľský displej Smart UX Center a previesť užívateľa celým procesom riešenia problému. Technik sa taktiež môže pripojiť aj k počítaču používateľa a prostredníctvom neho problém vyriešiť. Servisná služba „na diaľku“ šetrí čas i náklady obom stranám: používateľom i servisným partnerom.

Zásadné funkcie aplikácií Dynamic Workflow a RemoteCall zahŕňajú:

Dynamic Workflow

  • Kombinácia aplikácií: Integrácia viacerých funkcií do jediného kroku (workflow).
  • Zvýšená produktivita: Skratky šetria čas a zvyšujú produktivitu.

RemoteCall

  • Ovládanie obrazovky: Ovládanie a diagnostika v reálnom čase prostredníctvom vzdialeného prístupu.
  • Kreslenie na displeji: Vyznačovanie dôležitých oblastí na displeji zákazníka pre jasnejšiu komunikáciu.
  • Text Chat: Komunikácia s technikom prostredníctvom mobilného chatu.
  • Jednoduché spojenie: Pre spojenie s technickým centrom stačí zadať šesťmiestny kód, ktorý je zákazníkovi centrom generovaný pri inštalácii.

Každý mesiac uvádza Samsung nové aplikácie a widgety pre rozhranie Smart UX Center. Smart UX Center je jedným z projektov „Internetu vecí“, ktoré využívajú mobilné technológie pre dokonalejšie fungovanie kancelárie. Rozhranie je neodmysliteľnou súčasťou tlačových riešení značky Samsung, ktoré umožňuje hladkú komunikáciu medzi jednotlivými zariadeniami v kancelárii.

„Smart UX Center je dokonalým riešením pre užívateľov inteligentných zariadení, ktorí v rámci aktuálneho trendu BYOD využívajú pre prácu svoje vlastné zariadenia a mobilita je pre nich najdôležitejším kritériom práce,“ povedal Song. „Dnes už nemusíte tlačiť iba, keď ste prítomní v kancelárii. Tlačte odkiaľkoľvek.“

Viac informácií o aplikáciách Smart UX nájdete tu: printingapps.samsung.com/apps.

 

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.