Tesco mobile upravuje od 31. marca 2015 podmienky volaní zadarmo pre používateľov, ktorí majú SIM kartu na dobíjanie kreditu prepojenú s číslom vernostnej karty Clubcard. Chce tak zabrániť zneužívaniu služby. Bežných používateľov by sa však nemali nové obmedzenia výraznejšie dotknúť.
Od 31. marca 2015 budú bezplatné volania v rámci siete Tesco mobile podmienené pravidelným dobíjaním kreditu aspoň raz za 30 dní.
• Ak si používateľ dobíja kredit pravidelne a neprevolá mesačne viac ako 1 000 minút na čísla Tesco mobile, zmena sa ho nijako nedotkne.
• Používateľ, ktorý si nedobíja kredit pravidelne alebo si ho zabudne po 30 dňoch dobiť, sa nemusí obávať vysokých poplatkov. Naďalej volá na čísla Tesco mobile len za symbolický 1 cent. Stačí, keď sa opätovne dobije a získava na ďalších 30 dní až 1 000 minút volaní na čísla Tesco mobile úplne zadarmo.
• Používatelia, ktorí vyčerpajú 1 000 minút skôr, ako uplynie 30 dní od dobitia, t.j. majú vyššie komunikačné potreby, volajú naďalej za symbolickú sumu 1 cent za minútu. Napríklad za 100 minút nad rámec volaní zadarmo zákazník zaplatí len 1 euro.
Operátor bude používateľov o úprave podmienok informovať prostredníctvom SMS správy. Rovnakým spôsobom upozorní na vyčerpanie 1000 minút, resp. na uplynutie 30-dňovej lehoty.