Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

NVIDIA DLSS a Reflex sa objavia v očakávanom pokračovaní populárnej série Battlefield.

Battlefield 2042 je ďalším AAA titulom, ktorý rozširuje zoznam hier podporujúcich najnovšie technológie NVIDIA. Hra DOOM Eternal dostala aj očakávanú záplatu s podporou ray tracingu a NVIDIA DLSS.

Platforma GeForce: voľba pre Battlefield 2042

Spoločnosti Electronic Art a DICE oznámili, že NVIDIA je oficiálnym partnerom PC verzie hry Battlefield 2042, vďaka čomu sa fanúšikovia série môžu tešiť na podporu technológií NVIDIA DLSS a NVIDIA Reflex v netrpezlivo očakávanej novej verzii. Battlefield V bola prvá hra na engine Frostbite, ktorá ponúkala DLSS na dosiahnutie vysokej snímkovej frekvencie bez straty kvality obrazu kvôli umelej inteligencii. Po nej nasledovala hra Anthem a Battlefield 2042 bude treťou v poradí.

NVIDIA Reflex ocenia najmä fanúšikovia multiplayeru. Znížením oneskorenia systému pomocou tejto technológie získajú možnosť rýchlejšie reagovať a presnejšie mieriť.

DOOM Eternal ponúkne majiteľom GeForce RTX vizuálny upgrade

Bethesda Softworks, id Software NVIDIA prinášajú ray tracing a NVIDIA DLSS do hry DOOM Eternal, ktorá bola vydaná včera večer prostredníctvom najnovšieho patchu. Majitelia grafických procesorov GeForce RTX získajú v závere legendárnej ságy okamžitý výkon a vizuálne vylepšenie s realisticky vyzerajúcimi odrazmi a svetlicami. DOOM Eternal je po hre Wolfenstein: Youngblood druhou hrou, ktorá podporuje obe uvedené technológie.

V tomto článku sú k dispozícii vizuálne a výkonnostné porovnania. Ukážky nájdete tu a ďalšie grafické prvky sú k dispozícii na adrese https://nvidia-press.com.

Rust s podporou DLSS nasleduje vo štvrtok

Rust ponúkne podporu DLSS majiteľom GeForce RTX tento štvrtok. Hráči sa môžu tešiť na oveľa lepšiu odozvu hier vďaka kombinácii vysokých snímok za sekundu a nízkej latencie systému.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.