Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť NVIDIA pripravila pri príležitosti otvorenia veľtrhu Gamescom 2021 množstvo noviniek.

Gamescom 2021: Rad očakávaných noviniek so systémom NVIDIA DLSS a akčným balíkom Battlefield 2042

Hra Marvel’s Guardians of the Galaxy vychádza s technológiou NVIDIA DLSS a ray tracingom

Spoločnosť NVIDIA oznámila, že hra Marvel’s Guardians of the Galaxy vyjde 26. októbra s ray tracingovými odrazmi a systémom NVIDIA DLSS vo verzii pre PC. Majitelia grafických kariet GeForce RTX dostanú z hry maximum.

„Hra Marvel’s Guardians of the Galaxy kombinuje originálny príbeh a elektrizujúcu hru pre jedného hráča s provokatívnou estetikou. Vďaka pridaniu ray tracingu a NVIDIA DLSS si hráči na PC vychutnajú vizuálne efekty tohto úžasného sveta s extra výkonom,“ povedal Olivier Proulx, senior producent, Eidos-Montréal.

Dying Light 2 Stay Human prinesie aj NVIDIA DLSS a ray tracing

Hra Dying Light 2 Stay Human vyjde v decembri a bude obsahovať technológiu NVIDIA DLSS, ako aj ray tracing odrazov, globálne osvetlenie a tiene.

„Spolupráca so spoločnosťou NVIDIA nám pomohla vytvoriť pohlcujúci a strhujúci zážitok pre hráčov hry Dying Light 2. Sledovanie lúčov zvyšuje realistickosť nami vytvoreného neľútostného sveta bojujúceho s chorobami. NVIDIA DLSS prináša obrovský nárast výkonu bez toho, aby bola obetovaná kvalita obrazu, takže vám pri prechádzaní krajinou nič neunikne,“ povedal Tomasz Szałkowski, riaditeľ vykresľovania v spoločnosti Techland.

Battlefield 2042 v balení so stolnými počítačmi a notebookmi GeForce RTX

Spoločnosť NVIDIA v júni oznámila, že je oficiálnym grafickým partnerom hry Battlefield 2042. Hra bude vďaka tomu podporovať aj technológie NVIDIA DLSS a NVIDIA Reflex a ďalšie GPU GeForce RTX.

Na veľtrhu Gamescom bol tiež oznámený časovo obmedzený akčný balík Battlefield 2042 s vybranými stolnými počítačmi a notebookmi vybavenými grafickými procesormi GeForce RTX. Pozrite si túto upútavku alebo navštívte webovú stránku, kde nájdete ďalšie informácie.

„Vďaka prelomovému balíku technológií od spoločnosti NVIDIA sme schopní vytvoriť z hry Battlefield 2042 technologicky najvyspelejší Battlefield v histórii. Kombinácia NVIDIA DLSS a NVIDIA Reflex poskytuje maximálny výkon a kvalitu obrazu a zároveň najnižšiu latenciu pre dokonalý zážitok z hry v konkurencii. Sme naozaj nadšení, že môžeme spolupracovať so spoločnosťou NVIDIA ako naším oficiálnym grafickým partnerom na platforme PC, aby sme pomohli ukázať ikonickú vojnu v jej najlepšej podobe, v nevídanom rozsahu a s dynamicky sa meniacim bojiskom,“ komentoval Seth Christie, vedúci technologického oddelenia EA Studios Europe.

Escape from Tarkov a Rust s optimalizáciami NVIDIA Reflex

Spoločnosť NVIDIA práve vydala aktualizáciu funkcie NVIDIA Reflex, ktorá obsahuje optimalizácie pre hry založené na Unity Engine a vylepšenia režimu Boost. Prvými dvoma aktualizovanými hrami sú Rust a Escape from Tarkov, dve mimoriadne populárne hry pre viacerých hráčov. V prípade hry Escape from Tarkov sa znížila latencia z 38 % na 58 %, zatiaľ čo v prípade hry Rust sa zvýšila z 38 % na 51 %.

NVIDIA DLSS môže tiež viac ako zdvojnásobiť výkon v hre Myst

Remake slávnej dobrodružnej hry Myst, ktorý má vyjsť 26. augusta, opäť prinesie kombináciu podpory ray tracingu a NVIDIA DLSS. V režime „Performance Mode“ si hráči môžu vychutnať aj viac ako dvojnásobný výkon v rozlíšení 4K. Okrem toho bude DLSS k dispozícii aj v režime VR hry, čo umožní kombinácii náhlavnej súpravy Oculus Quest 2 a grafického procesora GeForce RTX 3080 dosiahnuť natívne rozlíšenie 4864 x 2448 pri nastavení maximálnych detailov a 90 FPS. Toto platí pre režim „Kvalita“. Pri vypnutom DLSS klesne snímková frekvencia na 59 FPS, čo zďaleka nie je optimálne pre plynulý zážitok z VR.

„Zodpovednosť, ktorú na seba beriete pri remasterovaní klasiky, akou je Myst, spočíva v tom, aby ste posunuli jej vizuálnu kvalitu na vyššiu úroveň. Ray tracing umožňuje hráčom zažiť ich obľúbené momenty v úplne novom svetle a NVIDIA DLSS poskytuje výkon na bezproblémové prenesenie novej generácie hráčov do minulej éry,“ povedala Hannah Gamiel, riaditeľka vývoja v Cyan Worlds.

Ďalšie novinky z Gamescomu 2021:

  • GRIT je nová battle royale hra odohrávajúca sa na divokom západe, ktorá sa 1. septembra dostáva do režimu Early Access so systémom NVIDIA DLSS. To zabezpečí až o 60 % vyšší výkon pri rozlíšení 4K.

„Ak chcete zvíťaziť v náročných podmienkach divokého západu, musíte mať vždy po ruke tie najlepšie zbrane. NVIDIA DLSS je najlepšou zbraňou hráča, pretože poskytuje maximálny výkon a kvalitu obrazu. Aby ste mohli vyskočiť do sedla a zničiť každého pištoľníka, ktorý sa vám postaví do cesty.“ – Jon Mavor, Team GRIT

  • SYNCED: Off Planet vyjde s technológiou NVIDIA DLSS a ray tracingom odrazov a tieňov. NVIDIA DLSS zvýši výkon bez toho, aby sa znížila kvalita obrazu.
  • Bright Memory: Na trh sa dostane koncom roka 2021 s technológiou NVIDIA DLSS a ray tracingom odrazov, tieňov, kaustiky a globálneho osvetlenia RTX. Technológie sú predstavené v novom hernom traileri.
  • Loopmancer vyjde s technológiou NVIDIA DLSS a ray tracingom odrazov, tieňov a globálneho osvetlenia. Pozrite si nový herný trailer.
  • Hra Chivalry 2 získava zvýšenie výkonu pomocou DLSS.
    „Chceli sme, aby sa hráči Chivalry 2 vrhli do masívnych bitiek s rinčiacimi mečmi, horiacimi šípmi a rozsiahlymi obliehaniami hradov. NVIDIA DLSS zaručuje, že naši hráči budú mať počas bojov vždy k dispozícii maximálny výkon a vizuálnu kvalitu.“ – Brian Etheridge, riaditeľ vydavateľstva Tripwire Interactive
  • Protokol Faraday bol spustený s DLSS, ktorý zvyšuje výkon až o 75 % pri rozlíšení 4K.
  • Spoločnosť NVIDIA nedávno spustila podporu NVIDIA DLSS v systéme Proton, čo umožňuje hráčom Linuxu hrať hry s rozhraním Vulkan API s NVIDIA DLSS vrátane hier DOOM Eternal, No Man’s Sky a Wolfenstein: Youngblood. Budúci mesiac sa táto podpora rozšíri na desiatky hier DirectX 11 a DirectX 12 vrátane Control, Cyberpunk 2077, Death Stranding, F1 2020, Mechwarrior 5: Mercenaries a Necromunda: Nájomná zbraň.
  • Osem nových myší získalo certifikát kompatibility so systémom Reflex. Pripojte myš kompatibilnú s technológiou NVIDIA Reflex k monitoru s technológiou NVIDIA Reflex Latency Analyzer a zmerajte oneskorenie systému od kliknutia po odozvu na obrazovke.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.