Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Canon Europe  na veľtrhu FESPA Digital 2016 predstaví príležitosti, ktoré prinášajú tlač kreatívnym odvetviam. Veľtrh sa koná v Amsterdame v dňoch 8. až 11. marca 2016 a návštevníci nájdu stánok spoločnosti Canon v hale 1 (plochy F100 až F120).

Súčasťou prezentácie bude dizajnové štúdio, v ktorom Canon návštevníkov prevedie celou tvorivou cestou od prvých návrhov až po finálne výtlačky a konkrétne tak ukáže, aké nápadité a umelecké možnosti veľkoformátové portfólio značky Canon prináša. Návštevníci veľtrhu si ako prví v Európe môžu prezrieť i dve nové univerzálne flatbed tlačiarne – Océ Arizona 1280 XT a Océ Arizona 1280 GT.  Canon navyše v priebehu veľtrhu predstaví novú modelovú sériu veľkoformátových tlačiarní, ktorá ponúkne prevratnú technológiu pokrývajúcu dokumentové procesy od vstupov až po výstupy.

Canon návštevníkov veľtrhu zoznámi i s tým, ako pomocou experimentov v oblasti tlačových aplikácií rozšíriť portfólio služieb o nové, vysoko ziskové, produkty a posilniť pozitívne dopady marketingovej komunikácie i s tým, ako pomocou experimentov vytvárať nové obchodné príležitosti. Navyše v rámci svojich vystúpení vyzdvihnú zákazníci výhody komplexného partnerstva so spoločnosťou Canon. To zahrnuje strategické konzultácie, školenia a poradenstvá i trvalú podporu, a firmám tak pomáha s uplatňovaním princípov kreatívneho dizajnu i s plánovaním obchodného rastu.

Na veľtrhu FESPA bude spoločnosť Canon demonštrovať i svoju vedúcu pozíciu v oblasti 3D tlače. Zákazníci z kreatívnych odvetví, z oblasti architektúry a tlačových služieb uvidia, ako môžu veľkoformátové a 3D tlačové riešenia byť zdrojom lepšej komunikácie, nových nápadov a cestou k dosiahnutiu nových zdrojov príjmu. Pre technológiu 3D tlače majú navyše zákazníci k dispozícii i komplexnú podporu, ktorá stavia na doterajších rozsiahlych skúsenostiach značky Canon.

Na stánku Canon budú k dispozícii experti z rôznych kreatívnych odvetví, vzdelávania a výroby, ktorí návštevníkom vysvetlia, ako môžu silné partnerstvá a možnosti tlače podporiť strategické obchodné rozhodnutia i firemný rast. Medzi týchto špecialistov patrí:

  • Clive Booth – fotograf, dizajnér a filmár s bohatými skúsenosťami z širokej škály fotografických žánrov – od módy až po portrétne fotografie
  • Dag Myrestrand – generálny riaditeľ nórskej spoločnosti Bitmap, ktorá poskytuje fotografické, filmárske i kreatívne tlačové služby
  • Gary Dixon zo spoločnosti Lintec Graphic Films, medzinárodného výrobcu pokročilých potlačiteľných fólií značky Vitrographic. Tieto fólie neobsahujú PVC a uplatnenie nachádzajú pri špeciálnych vizuálnych úpravách skla vrátane produktov, ktoré sú určené pre firemné interiéry, architektonické návrhy a maloobchodné prostredia.
  • Jos Laugs z Umeleckej akadémie v Maastrichte

Na stánku značky Canon bude voľne k dispozícii tlačená podoba najnovšej analyticko-prehľadovej publikácie spoločnosti Canon nazvaná Think Creative, vďaka ktorej môžu návštevníci veľtrhu podrobne preskúmať príležitosti súvisiace s kreativitou práve v oblasti tlače.

„Z pohľadu tlače a jeho možností žijeme v jednom z najviac strhujúcich období,“ hovorí  ‎Mathew Faulkner, European Marketing Manager, Wide Format Printing Group v spoločnosti Canon Europe. „Našim cieľom je umožniť poskytovateľom tlačových služieb, aby boli kreatívnejší, ambicióznejší i inovatívnejší ako v spôsoboch svojej práce, tak i v produktoch, ktoré zákazníkom ponúkajú. Práve poskytovateľom tlačových služieb chceme na tohoročnom veľtrhu FESPA ukázať, že tlač nepredstavuje pre kreativitu žiadne obmedzenia. Opak je pravdou, možnosti tlače na prakticky akýkoľvek typ materiálov prináša týmto poskytovateľom nové príležitosti a podporuje ich rozvoj i obchodný rast. Veľmi sa tešíme na to, keď privítame návštevníkov veľtrhu na našom stánku a pomôžeme im s uchopením nových nápadov i príležitostí k rastu.“

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.